Case BMW

BMW lanseerasi tyylikkääästi ja tavoitti kohderyhmän

BMW hyödynsi Clear Channelin kattavaa ja laadukasta verkostoa lanseeratessaan 1-sarjaansa erittäin kilpailullisessa pienten autojen luokassa loppuvuodesta 2011. Asiakas halusi tavoittaa autolla liikkuvat työssäkäyvät kaupunkilaiset, sekä paljon matkustavat hyvätuloiset ihmiset. Kampanja toteutettiin hyödyntämällä Biglighteja Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Tämän lisäksi kampanja näkyi näyttävästi lentokentän Business Traveller Adshel-sarjassa sekä lentoaseman suurilla digitaalisilla Video Walleilla.

 ”Toteutunut uuden BMW 1-sarjan lanseerauskampanja yhdessä Clear Channelin kanssa oli menestys. Kampanja oli näkyvä ja herätti kiinnostusta BMW:n kohderyhmässä. BMW Suomi ylitti uuden BMW 1-sarjan myyntitavoitteet vuodelle 2011 yhteensä yli 50%:lla.”, Petteri Mesikämmen, Markkinointipäällikkö, BMW Suomi