Case BMW

BMW lanseerasi tyylikkääästi ja tavoitti kohderyhmän

BMW hyödynsi Clear Channelin kattavaa ja laadukasta verkostoa lanseeratessaan uutta 1-sarjaa erittäin kilpailullisessa pienten autojen luokassa loppuvuodesta 2011. Asiakas halusi tavoittaa autolla liikkuvat työssäkäyvät kaupunkilaiset sekä paljon matkustavat hyvätuloiset ihmiset. Kampanja toteutettiin hyödyntämällä Bigliht-välinettä Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Tämän lisäksi kampanja näkyi näyttävästi lentokentän Business Traveller Adshel-sarjassa sekä lentoaseman suurilla digitaalisilla Video Walleilla.

 ”Toteutunut uuden BMW 1-sarjan lanseerauskampanja yhdessä Clear Channelin kanssa oli menestys. Kampanja oli näkyvä ja herätti kiinnostusta BMW:n kohderyhmässä. BMW Suomi ylitti uuden BMW 1-sarjan myyntitavoitteet vuodelle 2011 yhteensä yli 50%:lla.”, Petteri Mesikämmen, Markkinointipäällikkö, BMW Suomi