Case BMW

BMW lanseerasi tyylikkääästi ja tavoitti kohderyhmän

BMW hyödynsi Clear Channelin kattavaa ja laadukasta verkostoa lanseeratessaan 1-sarjaansa erittäin kilpailullisessa pienten autojen luokassa loppuvuodesta 2011. Asiakas halusi tavoittaa autolla liikkuvat työssäkäyvät kaupunkilaiset, sekä paljon matkustavat hyvätuloiset ihmiset. Kampanja toteutettiin hyödyntämällä Biglighteja Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Tämän lisäksi kampanja näkyi näyttävästi lentokentän Business Traveller Adshel-sarjassa sekä lentoaseman suurilla digitaalisilla Video Walleilla.

 ”Toteutunut uuden BMW 1-sarjan lanseerauskampanja yhdessä Clear Channelin kanssa oli menestys. Kampanja oli näkyvä ja herätti kiinnostusta BMW:n kohderyhmässä. BMW Suomi ylitti uuden BMW 1-sarjan myyntitavoitteet vuodelle 2011 yhteensä yli 50%:lla.”, Petteri Mesikämmen, Markkinointipäällikkö, BMW Suomi

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.