Case ABC

Erikoistoteutus, joka sai kahvihampaan kolottamaan

Helmikuun hiihtolomaviikkoina koko Suomi on tien päällä. Mainoskampanjamme näkyvät ja kuuluvat eri medioissa kotoa myymälään asti. Ulkomainontaa hyödynnämme ohjaavana mainontana, jolla kuluttaja saadaan kääntämään autonsa nokka kohti lähimpää ABC:tä, kertoo SOK Median markkinointipäällikkö Jukka Virtanen.

Eloa ulkomainoksiin tuo osaan mainostauluista ripustettu kolmiulotteinen valaistu kahvikuppi. Kahvintuoksuisen tunnelman viimeistelee kupista nouseva höyry, joka syntyy kupin sisään asennetusta höyrykoneesta. Valtakunnalliseen ulkomainoskampanjaan valittiin Clear Channelin suosituksesta viisi vilkkaasti liikennöityä mainospaikkaa, joihin kolmiulotteiset kahvikupit toteutettiin.

Tavallisesta poikkeavia mainosratkaisuja pääsi näkemään Turun, Tampereen, Jyväskylän, Lappeenrannan ja Uudenmaan seuduilla – vaikkapa hiihtolomareissulla!

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.