Case ABC

Erikoistoteutus, joka sai kahvihampaan kolottamaan

Helmikuun hiihtolomaviikkoina koko Suomi on tien päällä. Mainoskampanjamme näkyvät ja kuuluvat eri medioissa kotoa myymälään asti. Ulkomainontaa hyödynnämme ohjaavana mainontana, jolla kuluttaja saadaan kääntämään autonsa nokka kohti lähimpää ABC:tä, kertoo SOK Median markkinointipäällikkö Jukka Virtanen.

Eloa ulkomainoksiin tuo osaan mainostauluista ripustettu kolmiulotteinen valaistu kahvikuppi. Kahvintuoksuisen tunnelman viimeistelee kupista nouseva höyry, joka syntyy kupin sisään asennetusta höyrykoneesta. Valtakunnalliseen ulkomainoskampanjaan valittiin Clear Channelin suosituksesta viisi vilkkaasti liikennöityä mainospaikkaa, joihin kolmiulotteiset kahvikupit toteutettiin.

Tavallisesta poikkeavia mainosratkaisuja pääsi näkemään Turun, Tampereen, Jyväskylän, Lappeenrannan ja Uudenmaan seuduilla – vaikkapa hiihtolomareissulla!