Case Ainacom

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin. Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa. Kampanjan ideana oli herättää työntekijöiden huomio yritysten toimipisteiden lähialueilla ja työmatkareiteillä. Kampanjatoteutuksessa AinaCom hyödynsi digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksia innovatiivisella tavalla. Laatuaan ensimmäinen B2B-yleisölle kohdennettu dynaaminen ulkomainontakampanja toteutettiin yhteistyössä AinaComin, Clear Channelin ja Inuitsin kanssa.

Kampanja on näkynyt Clear Channelin digitaalisilla mainospinnoilla Helsingin keskustassa ja kauppakeskuksissa sekä Helsingin, Vantaan ja Turun isoissa Panorama-näytöissä. Kampanjan kautta AinaCom tavoitti valtavan määrän kontakteja kustannustehokkaasti ja samalla räätälöidyillä viesteillä.

Tämän päivän vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät kun hyödynnetään digitaalisen ulkomainonnan hyötyjä, kuten reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja, liikkuvan kuvan huomioarvoa tai räätälöityjä viestejä eri vuorokauden- tai viikonaikoina. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä Clear Channel tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmä vaikuttavalla ja luovalla tavalla. Clear Channel tarjoaa valtavan kontaktimäärän kustannustehokkaasti ja asiakkaan kampanjalle positiivista huomioarvoa. Palvelemme sekä valtakunnallisia toimijoita että paikallisia mainostajia innovatiivisesti ja tehokkaasti.

Kiinnostuitko digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksista? Ota yhteyttä myyntiimme, ideoidaan yhdessä kampanja, joka vastaa sinun tarpeitasi.>>

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.