Case BMW Mini

MINI Pop-up Shop palveli pääkaupungin ytimessä koko joulukuun

Urbaanin sykkeen keskellä viihtyvä MINI täytti reilut 200 neliötä liiketilaa Kampin kauppakeskuksessa koko joulukuun ajan.* Marraskuun viimeisenä päivänä avatussa MINI Pop-Up Shopissa oli myynnissä laaja valikoima merkin lifestyletuotteita, minkä lisäksi Pop-up Shopissa pystyi rentoutumaan loungessa, nauttimaan kahvia ja vaikka pelaamaan WRC-rallipeliä – tietysti MINI-autoilla. Loungessa oli myös mahdollisuus rakentaa unelmiensa MINI nettisivujen konfiguraattorilla ja tutustua liikkeessä esillä olleisiin MINI Coupé- ja MINI Countryman –autoihin.

”MINI Pop-up Shopin ideana oli tuoda koko MINI-brändin valikoima sinne, missä ihmiset liikkuvat. Hälinässä ja vauhdikkaassa menossa MINI on kotonaan, siksi Kamppi sopii erinomaisesti MINIn luonteeseen”
- Tarja Hammarberg, aluemyyntipäällikkö, MINI.

Tavoitteet MINIn näkyvyyden ja tunnettuuden kasvattamiseksi täyttyivätkin ja yhteistyössä paikallisen MINI-jälleenmyyjän Laakkonen Helsingin kanssa toteutettu lifestyle-tuotemyymälä lisäsi jälleenmyyjän tunnettuutta pääkaupunkiseudulla. Voimme olla lopputulokseen erittäin tyytyväisiä – MINI on nyt pääkaupunkiseutulaisille entistä tutumpi.

Myös yhteistyö Clear Channelin ja Kampin kauppakeskuksen kanssa sujui joustavasti ja innovatiivisessa hengessä. MINI näkyi kauppakeskuksessa koko liikkeen aukioloajan myös ostoskeskuksen sisällä digitaalisissa näytöissä sekä lattiateippauksin. Näkyvyyden kruunasi
onnistunut promootio kauppakeskuksen sisätilassa liikkeen avajaispäivänä.

*Vuonna 2012

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.