Case Lidl

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa. Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin muun muassa Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

Mannerheimintien Adsheleihin ja Pilareihin oli asennettu Lidlin oikeita paistotuotteita yhteensä 150 leipää, noin 40 ruissämpylää ja 20 korvapuustia.  Raikkaassa talvisäässä mainos piristi päivittäin noin 40 000 kadulla kulkevaa kuluttajaa. Mainos näkyi myös Kampin mahtavalla The Wallilla.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.