Case Lumene

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella

”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi maaliskuussa 2016 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean meikkivoiteen valinnassa, lisäsi tuotetuntemusta, sekä toi Lumenen kauneusasiantuntijuuden merkittävään rooliin kohderyhmän keskuudessa. Digitaaliset erikoistoteutukset toimivatkin erinomaisina huomion herättäjinä sekä brändikuvan rakentajina.

Vilkas kauppakeskusympäristö tavoittaa nykyiset asiakkaat ja vetää puoleensa uusia potentiaalisia kuluttajia. Toteutus vilkkaassa Kampin kauppakeskuksessa tavoittikin suuren yleisön ja ohjasi kuluttajan kauppaan tekemään ostoksia.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.