Case Schweppes

Schweppesin tehokas Adshel-kampanja herätti asiakkaiden ostoinnon

Sinebrycoffin Schweppes halusi muistuttaa brändistään juhlapyhäostoksia miettiville kuluttajille uuden vuoden kynnyksellä. Kampanja toteutettiin Clear Channelin Adshel-verkostossa, kohderyhmänä olivat 24-49-vuotiaat naiset ja miehet.

Huomioarvotutkimuksissa selvisi, että 26% kyselyyn vastanneista oli ostanut ja 31,5% aikoi ostaa tuotteen kampanjan perusteella. 21% vastaajista koki kampanjan lisänneen kiinnostusta tuotteeseen.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.