Case Jääkiekon MM-kisat

4000 ääntä päivittäin vaihtuviin kysymyksiin

Helsingin Kaupunki ja Metro-lehti toteuttivat päivittäin vaihtuvan vuorovaikutteisen äänestyksen kaupungin kosketusnäytöillä toukokuussa 2012.

Kahden viikon kampanjan aikana kysyttiin yhteensä 12 ajankohtaista jääkiekon maailmanmestaruuskisoihin liittyvää kysymystä, joihin vastattiin lähes 4000 kertaa.

Lisäksi kampanjan aikana julkaistiin kaupunkilaisten Metron toimitukselle lähettämiä kuvia, joista yleisö pääsi kosketusnäyttöjen kautta äänestämään kuvaparin voittajan.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.