Case Leaf

Leaf lanseerasi uuden Jenkki-purkan kattavalla ulkomainonta-arsenaalilla

Leafin uudet Jenkki Twisted -purukumimaut lanseerattiin mittavalla ulkomainoskampanjalla kesällä 2011. Kampanjan kohderyhmää olivat erityisesti nuoret naiset.

Ulkomainonnan mainospaikat valittiin nuorten liikkumareiteiltä, kauppakeskuksista ja kaupunkien ydinkeskustoista. Mainosnäkyvyyttä täydennettiin pääkaupunkiseudun, Turun ja Tampereen kauppakeskuksissa tuotejakelulla.

”Olimme lanseeraamassa tuotekategoriaan uutta makua, joten oli tärkeää saada tuote tunnetuksi, ihmiset kokeilemaan sitä ja sitä kautta ostamaan uutuutta. Promootio sopii erityisen hyvin elintarvikemainontaan: maistatuksissa kynnys testata tuotetta alenee ja kauppakeskuksissa tuotemaistiaiset voi tarjota juuri ennen ostopäätöstä. Kampanja onnistui hienosti. On hyvä idea paketoida tuotepromootio muuhun ulkomainontaan, se helpottaa mainonnan ostamista.” - Miia Sirviö, suunnittelija, Toinen Helsinki Oy

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.