Case L´Oréal

L’Oréal Paris lanseerasi menestyksekkäästi ottamalla haltuun kadut ja kauppapaikat

Kosmetiikkabrändi L’Oréal Paris lanseerasi helmikuussa uuden tuoteryhmän kynsitarrat. Kohderyhmänä kampanjalla olivat 18-45 –vuotiaat naiset. Kohderyhmän tavoittamiseksi kampanja tehtiin yhdistämällä staattisia Adshel-julistepintoja sekä digitaalisia Shopping-pintoja. Näin saavutettiin laaja peitto kohderyhmässä sekä tuotiin huomioarvoa ja vaikuttavuutta animoidulla sisällöllä juuri ennen ostopäätöstä. Kampanja oli sikäli poikkeuksellinen, että ulkomainonta oli ainoa käytetty media.

Kampanja toimi hyvin ja kohderyhmä huomasi sen kiitettävästi. Yleisö kuvasi tuotetta kiinnostavaksi ja lähes puolet tutkimukseen vastanneista aktivoituivat kampanjan nähtyään keskustelemaan tuotteesta, hakemaan lisätietoa ja jopa ostoksille! Kampanja olikin kaupallinen menestys: kynsitarrojen suosituin malli nousi verrokkina olleisiin L’Oréal Paris -kynsilakkoihin nähden kuudenneksi suosituimman lakkasävyn kanssa tasoihin.

"Julisteiden ja animoidun ulkomainonnan yhdistelmä toimi meille hyvin. Visuaalisuus on meille hyvin tärkeää kohderyhmän tavoittamisen ohella, ja tässä kampanjassa onnistuttiin molemmissa. Clear Channelilta sai hienosti apuja materiaalin tuottamiseen ja tulemme mahdollisesti hyödyntämään tätä pakettia tulevaisuudessakin", sanoo tuoteryhmäpäällikkö Anna Tenhonen L’Oréal Finlandilta.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.