Case Mini-Countryman

MINI Countryman

MINI Countryman lanseerattiin voimakkaasti lentoasemamedian avulla, sillä kohderyhmä lentoasemalla edustaa samaa edelläkävijyyttä, trendikkyyttä ja kaupunkilaisuutta kun autonkin. Toki myös ostovoimainen matkustaja on kiinnostava mainostajan näkökulmasta.

“Kampanjasta haluttiin tehdä räväkkä ja Clear Channel vastasikin haasteeseen järjestämällä paikan keskeiseltä sijainnilta jossa MINI Countryman kopio nostettiin nokka kohti kattoa seinälle. Myös lentoaseman digitaalinen verkosto tuki kampanjaa hyvin tavoittaen kaikki matkustajat. Terminaalissa 1 matkatavara-aulassa saatiin taas hyvin kiinni laukkujaan odottavat matkalaiset. Kaiken kaikkiaan kampanja onnistui hienosti, saaden runsaasti huomiota. Lanseeraus onnistui myös myynnillisesti suunnitelmien mukaan.”  - Roope Lahti, BMW Finland, Corporate Marketing Manager

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.