Case Mini-Countryman

MINI Countryman

MINI Countryman lanseerattiin voimakkaasti lentoasemamedian avulla, sillä kohderyhmä lentoasemalla edustaa samaa edelläkävijyyttä, trendikkyyttä ja kaupunkilaisuutta kun autonkin. Toki myös hyvätuloinen matkustaja on kiinnostava mainostuksen kohde.

“Kampanjasta haluttiin tehdä räväkkä ja Clear Channel vastasikin haasteeseen järjestämällä paikan keskeiseltä sijainnilta jossa MINI Countryman kopio nostettiin nokka kohti kattoa seinälle. Myös lentoaseman digitaalinen verkosto tuki kampanjaa hyvin tavoittaen kaikki matkustajat. Terminaalissa 1 matkatavara-aulassa saatiin taas hyvin kiinni laukkujaan odottavat matkalaiset. Kaiken kaikkiaan kampanja onnistui hienosti, saaden runsaasti huomiota. Lanseeraus onnistui myös myynnillisesti suunnitelmien mukaan.”  - Roope Lahti, BMW Finland, Corporate Marketing Manager