Valora Trade Mentos

Valtavaa boostia myynnille Valora Tradelle räätälöidyn erikoistoteutuksen avulla 

Syyskuun alussa päästiin Narinkkatorin The Wall:illa vanhaan kunnon videopelimaailmaan fiiliksiin – mutta uudistetuilla välineillä. Yleisö pääsi pelaamaan 108m2:n The Wall:illa pacman-henkistä MentMen peliä omilla matkapuhelimillaan.

“Mentoksen myynti on 30v -kampanja-aikana jo nyt ylittänyt kaikki odotuksemme, vaikka kampanja vielä jatkuu. Tähän mennessä myynnin kasvu on huimat +80% verrattuna edelliseen vuoteen,” iloitsee kampanjan markkinoinnista vastannut Jaana Länsisalmi Valora Tradelta. “Kampanjoinnin ansiosta olemme saaneet kokonaan uusia myyntipisteitä tai lisämyyntipaikkoja. Tällainen uudenlainen lähestyminen markkinointiin on tuonut aivan uutta säpinää tekemiseen niin myyntikentällä kuin täällä konttorillakin.”

Kampanja ja pelitapahtuma oli onnistunut, syyskuun loppukesän aurinko paistoi ja peliä pelattiin jatkuvasti koko tapahtuman ajan. Toteutus oli usean ammattilaisen yhteistyön tulos: Mentoksen Valora Tradelta ja mediatoimisto IUM:ltä tilaamassa projektissa mFabrik muutti retrovideopelin pelattavaksi Clear Channelin The Wall jättinäytöllä markkinointitoimisto Johtimen järjestämässä tapahtumassa. Projektin vetovastuusta sekä pelin visuaalisesta ilmeestä ja teknisestä toteutuksesta vastasi Orange Advertising.

Käytössä ollut MobileControl teknologia on mFabrik:in Clear Channel:in kanssa kehittämä teknologia mobiilivälineiden käyttämisestä kaukosäätiminä.

Caset

Höyryävä kahvikuppi houkutteli huoltoasemalle
Kohdennetuilla mainosratkaisuilla yli myyntitavoitteiden
Lisämaustetta Pop-Up Shoppiin eri ratkaisuilla
Aktivoiva ulkomainos keskeisessä roolissa
Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla
Erikoisratkaisuilla yksinäisyyttä vastaan
Aktivointia ajankohtaisilla kyselyillä
Kesäkampanja tien varsissa houkutteli pizzalle
Huomioarvo ja tuotejakelu - lanseerauksen kulmakivet
Paistotuotteet ulkomainoslaitteissa
Opastavaa brändimarkkinointia kauppakeskuksessa
Visuaalisuus toimii erinomaisesti ulkomainonnassa
Ainutlaatuista huomiarvoa lentoasemalla
Ulkomainonnalla nuoret kaupunkilaiset oopperaan
Aktivointia kinect-tekniikalla
Lentokenttämainonnalla Volvo V90:n lanseeraus uudelle tasolle
"Vaihda näkökulmaa" on verkostossa toteutettu liikkeentunnistusta hyödyntävä kampanja.