Helsinki Airport

Lentoasemalla tavoitat sekä ostovoimaiset kuluttajat että päätöksentekijät.

Helsinki-Vantaan lentoasema on lentoliikenteen solmukohta niin Euroopan ja Aasian välillä kuin myös Suomen sisällä. Matkustajamäärä vuonna 2016 oli 16,5 miljoonaa, ja määrä on jatkuvassa kasvussa kehittyvän kansainvälisen liikenteen ansiosta.

Helsinki-Vantaa on saanut lukuisia palkintoja ja tunnustuksia, se on valittu muun muassa maailman parhaaksi lentoasemaksi 2016, sekä maailman kolmanneksi unisystävällisimmäksi lentoasemaksi 2015.

Noin 40% kaikista Helsinki-Vantaan kautta kulkevista matkustajista on työmatkalla, mikä tekee lentoasemasta loistavan sijainnin B2B-mainonnalle. Lentoasemalla vietetään keskimäärin kaksi tuntia, joten kohderyhmän tavoittamiseen on runsaasti aikaa. Vaikuttamisen mahdollisuudet ovat monipuoliset: lentoasemalla voit hyödyntää sekä perinteisiä että digitaalisia pintoja, luovia ratkaisuja kuin myös promootiota jolla pääset kohtaamaan asiakkaasi suoraan. Clear Channel tarjoaa Helsinki-Vantaan kaikki mainosratkaisut, niin sisällä terminaaleissa kuin ulkona parkkialueillakin.