News

26.9.2016

Clear Channel Suomi Oy on vahvistanut myyntiorganisaatiotaan nimittämällä Tommi Nöjdin vastaamaan Helsinki-Vantaan lentoaseman mainosmyynnistä. Nöjd, 42, aloitti Clear Channelin palveluksessa 5.9.2016.

Nöjd siirtyi Clear Channelille SOK:lta jossa hän vastasi neljän vuoden ajan Sokos Hotelsien ja Radisson Blu -hotellien valtakunnallisesta yritysmyynnistä. Ennen SOK:ta Nöjd työskenteli toistakymmentä vuotta matkailualalla myynnin esimiestehtävissä.

16.9.2016

Suomen lentoasemia operoivan Finavian mukaan alkuvuoden suotuisa matkustajakehitys toi tämän vuoden ensimmäisellä puolivuotiskaudella hyvän liikevaihdon kasvun.  Clear Channel Suomi Oy vastaa Helsinki-Vantaan mainostilamyynnistä ja myös sen tunnuslukuihin lentoaseman kehitys ja matkustajamäärien kasvu vaikuttavat positiivisesti.

Kokonaismediaa tarkasteltaessa mainosalan myynnin kehitys on edelleen miinusmerkkistä, mutta siihen trendiin Helsinki-Vantaan lentoaseman mainosmyynti tuo poikkeuksen.

7.9.2016

Tiistaina 7.9.2016 julkistettiin Vuosisadan Liikenneteko –hanke, joka tähtää liikenneonnettomuuksien vähentämiseen Suomessa. Hanke toteutetaan itsenäisyyden juhlavuoden 2017 kunniaksi yhteistyönä Suomi 100 -hankkeen, Liikenneturvan ja muiden kumppanien kanssa.  Clear Channel on hankkeessa mukana yhteistyökumppanina.

-Yhteistyö on tärkeä osa liikenneturvallisuustyötä. Myös yrityksillä ja järjestöillä voi olla isompi rooli turvallisuustalkoissa, sanoi Liikenneturvan toimitusjohtaja Anna-Liisa Tarvainen.

22.8.2016

Helsingin kaupunkipyörät palkittiin tämän vuoden Art goes Kapakka –kaupunkifestivaaleilla. Kaupunkipyörät voittivat Art goes Kapakan Helsinki Hauskemmaksi –tunnustuspalkinnon, joka myönnetään vuosittain Helsingin kaupunki- ja kulttuurielämää rikastuttaneelle yhteisölle.

16.8.2016

Elokuussa kuluttajiat pääsivät meikkaamaan Kirsi Pyrhöstä Cien-tuotteilla Lidlin uudessa erikoistoteutuskampanjassa! Koskettamalla mainosnäyttöä he asettuivat maskeeraajan rooliin ja pääsi meikkaamaan ja puhdistamaan huippumallin kasvoja Lidlin uusilla, edullisilla kosmetiikkatuotteilla. 

Innovatiivinen kampanja toteutettiin Clear Channelin Shopping Digital -kosketusnäytöissä Kampin, Citycenterin, Itiksen, Sellon ja Hansan kauppakeskuksissa 15.-21.8.2016

10.8.2016

Espoon Matinkylässä sijaitseva Kauppakeskus Iso Omena uudistuu ja kauppakeskuksen ensimmäinen laajennus avataan yleisölle 11.8.2016. Avajaisten yhteydessä otetaan käyttöön myös uusien digitaalisten näyttöjen verkosto, joka käsittää tällä hetkellä 27 mainoslaitetta.

5.8.2016

Heinäkuussa Helsingin Sataman matkustajamäärä kasvoi ennätykselliseen 1,5 miljoonaan matkustajaan, kasvua viimevuodesta oli 4 %. Heinäkuu on aina ollut vilkkain matkustuskuukausi satamissa. Koko alkuvuoden matkustajamäärät ovat kasvaneet tasaista tahtia. Matkustajamäärät tammi-heinäkuussa kasvoi 3,5 % enemmän kuin viimevuonna, yhteenlaskettuna 6,8 miljoonaa matkustajaa. Tallinnan liikenteen hyvä kehitys on vaikuttanut matkustajamääriin huomattavasti.

22.6.2016

Täysin uudenlainen ratkaisu päivittäistavaraostajien tavoittamiseen

Tarjoamme mainostajalle mahdollisuuden ottaa ostoympäristö haltuun ainutlaatuisella tavalla.

Ylpeänä esittelemme uuden digitaalisen mainosratkaisumme: STORE DIGITAL. Yhteensä 258 digitaalista mainosnäyttöä 161 myymälässä käsittävä verkosto on ennennäkemätön mainoskanava kuluttajien tavoittamiseen.