News

7.8.2018

 

Median murros on ollut erinomainen mahdollisuus voimakkaasti digitalisoituvalle ulkomainosalalle, jossa Clear Channel on eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja.

Digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuus on kasvanut harppauksin viimeisten vuosien aikana, kun Clear Channel on lanseerannut kaupallisesti kiinnostavia kohderyhmiä tavoittavia uusia verkostoja muun muassa kauppakeskuksiin, päivittäistavarakaupan myymälöihin sekä suuriin kaupunkeihin.

17.7.2018

 

Helsingin Sanomien huippukokoukseen liittyvä The Land of free press-ulkomainoskampanja puhutti ja herätti huomiota laajasti.

Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisessa yhteiskunnassa. Helsingin Sanomat täytti huippukokousvieraiden saapumisreittien ulkomainospinnat lehden uutisotsikoilla presidenttien urien varrelta. Kaikkiaan julisteita on lähes 300.

21.6.2018

Päivittäistavaramedia Store laajenee kosmetiikkatoimialalle, käyttöön saadaan Sokos Emotion-myymälöiden näytöt liitetään ainutlaatuiseksi osaksi tarjoomaa.

20.6.2018

 

Ulkomainonta teki kaikkien aikojen ennätyksen toukokuussa.

Perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan, onnistuimme rikkomaan aiemmat myyntiennätyksemme. Ulkomainonnan mediapanostukset kasvoivat enemmän kuin millään muulla medialla; huikeat 18,1% (verrattuna toukokuuhun 2017).

Mediaryhmänä ulkomainonta on jo neljänneksi suurin 7,5% markkinaosuudella.

Lue lisää>>

13.6.2018

Elokuussa 2018 avautuva taidemuseo Amos Rex on valinnut ulkomainonnan yhteistyökumppaniksi Clear Channelin, jonka on sitoomus ulkomainonnan pelikentän kehittämiseksi tuki parhaiten museon omia tavoitteita. Myös Amos Rex haluaa olla omalla toimialallaan jotain muuta kuin tavanomainen taidemuseo. Uudet teknologiat ja käytettävissä oleva data mahdollistavat yhä joustavamman mainonnan ja median suunnittelun.

22.5.2018

 

Clear Channel on Helsingin Siltasaaressa toimiva arvostettu ulkomainontayritys, joka kuuluu kansainväliseen Clear Channel Communications -konserniin. Olemme kasvaneet ja kehittyneet voimakkaasti viime vuosina. Meille tunnusomaista on kehittää ja kokeilla rohkeasti uusia tapoja palvella asiakkaitamme, parantaa tuotteitamme ja tehdä työtämme iloisen tuotteliaasti. Out of home -ratkaisumme löytyvät monipuolisista kanavista ja olet varmasti törmännyt tuotteisiimme kaupungilla, kauppakeskuksissa, teiden varsilla ja lentokentällä.

21.5.2018

 

The Rex on uusi valtava digitaalinen mainospinta Helsingin ytimessä, kulttuurin ja vilkkaan jalankulkuliikenteen äärellä.

21.5.2018

 

Helsinki-Vantaan lentoasemalla vieraili lähes 6,5 miljoonaa matkustajaa tammi-huhtikuussa 2018, kasvua edellisvuoteen on peräti 12 %. Mainostajille lentoasema tarjoaa uniikin ympäristön ostokykyisen asiakaskunnan tavoittamiseen, ja kiinnostus kehittyvää Helsinki-Vantaan lentoasemaa kohtaa onkin lisääntynyt.

Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajamäärät ovat kasvaneet viime vuosina merkittävästi. Ennätyksellisten matkustajalukujen takana on muun muassa Helsinki-Vantaan yhä tärkeämpi asema Pohjois-Euroopan liikenteen solmukohtana.