News

11.1.2018

Vuoden Huiput on Suomen merkittävin luovan suunnittelun kilpailu, joka on suunnittelijoiden itsensä vuonna 1980 perustama. Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen sekä suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Parasta suomalaista luovaa suunnittelua etsitään Vuoden Huiput -kilpailussa kaikkiaan 15 eri sarjassa. Vuosittain vaihtuvan, ylituomarin valitseman Jokeri-sarjan teemana on brändi sosiaalisessa mediassa. 

8.1.2018

Jättitaulu on vanhin mainonnan väline, mutta edelleen erittäin tehokas tapa tavoittaa kuluttaja. Jättitaulu on ajankohtainen, haluttiinpa sitten tavoittaa työmatkalaisia, lomailijoita tai ihmisiä arkiaskareiden parissa. Iso, näyttävä mainospinta antaa loistavat mahdollisuudet huomatulle ulkomainoskampanjalle. Rauhallinen mediaympäristö antaa jättitaulujen mainoksille pitkän vaikutusajan valtaväylillä ja kaupunkien keskeisillä sisääntuloreiteillä.

15.12.2017

American Express mukana rakentamassa Euroopan parasta lentoasemaa

Helsinki-Vantaan lentoasema on valittu useana vuonna Euroopan parhaiden lentoasemien listalle. Tänä vuonna pitkäjänteinen työ matkustajien viihtyvyyden eteen sai lopullisen sinetin kun Helsinki-Vantaa valittiin Euroopan parhaaksi lentoasemaksi. Lentoasemaa kehuttiin rauhalliseksi, puhtaaksi ja tehokkaaksi. Erityiskiitosta sai matkustusprosessien jouheva eteneminen. Eikä syyttä, sillä tähän osa-alueeseen kiinnitetään Finavialla erityisen paljon huomiota.

4.12.2017

Lähes jokainen kohtaa mielenterveyden haasteita elämässään. Jotta yhä useampi voi saada ajoissa apua ja tukea, tarvitaan varoja. Suomen Mielenterveysseuran Lahjoita mielenrauhaa -joulukampanja kerää varoja mielenterveyden edistämiseen ja vaikeassa elämäntilanteessa olevien kriisiauttamiseen.

”Kun pimeys vyöryy päälle, täytyy suojella ilon lähteitä” 
Jari Sarasvuo

”Se, että sairastut masennukseen ei tarkoita sitä, että se määrittää sua koko loppuelämän” 
Jenni Rotonen

29.11.2017

 

Työharjoittelupaikka ulkomainonnan parissa

21.11.2017

Piristynyt taloustilanne ja kuluttajien vahva luottamus siivittävät kauppakeskukset vahvaan kasvuun niin myynnin kuin kävijämäärien osalta. kertoo tuore Kauppakeskusbarometri, jonka toteutti KTI Kiinteistötieto Oy syyskuussa 2017, ja siihen vastasi 63 kauppakeskusammattilaista.

Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä

26.10.2017

 

Clear Channel yhteistyössä Tuntematon sotilas -elokuvan kanssa
 

Tuntematon sotilas -elokuva saa ensi-iltansa huomenna perjantaina 27.10.2017 kautta maan. Clear Channel on elokuvan yhteistyökumppani.

Espoon kaupunkipyörät
20.10.2017

 

CityBike Finland ja Clear Channel toteuttavat Espoon kaupunkipyörät

 

Kaupunkipyöräoperaattori CityBike Finland on Espoon kaupunkipyörähankkeen virallinen toimittaja. Ulkomainosyhtiö Clear Channelin vastaa kaupunkipyöräjärjestelmän kaupallistamisesta. Sopimus mahdollistaa Helsingissä toteutetun menestyksekkään kaupunkipyöräkonseptin laajentumisen Espooseen.