News

20.3.2017

 

Illaksi pitäisi ostaa jotain ruokaa. Otat auton alle ja suuntaat lähintä isoa tietä pitkin kohti supermarkettia. Mitähän sitä söisi?
Ilta on jo pimenemässä, mutta tien varrelta hohtaa juuri se viesti, jota kaipaatkin: lähimarketissasi on lohimedaljongit tarjouksessa.
Tuohan on hyvä idea, ajattelet ja käännyt seuraavasta liittymästä marketin pihaan.

 

8.3.2017

Pitkään kasvussa ollut ulkomainonta digitalisoituu ennätysvauhtia. Clear Channel uskoo digitaaliseen tulevaisuuteen paitsi mainonnan kentällä, myös yhteiskunnassa yleisesti. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä näkeekin innovatiiviset mainonnan muodot osana modernin kaupunkikuvan rakentamista.
 
Clear Channel uskoo vahvasti digitaaliseen tulevaisuuteen

2.3.2017

The Grand Central - tavoita valtakunnallisesti yli puoli miljoonaa kontaktia viikoittain

Olemme asentaneet Helsingin päärautatieasemalle alueen suurimman digitaalisen mainosnäytön The Grand Centralin, joka muuttaa Suomen vilkkaimman paikan sinun portiksesi. Aseman läpi kulkee päivittäin jopa 240 000 ihmistä, joten The Grand Central on ehdottomasti Suomen näkyvin mainospaikka.
The Grand Central kertoo brändisi viestin sekä paikallisille työmatkustajille että suuremmalle yleisölle valtakunnallisesti - asemalta kuljetaan viikoittain yli 60 kaupunkiin.

24.2.2017

 

 Asiakas: Helsingin Kaupunginteatteri
 Kampanja-aika: 25.4.-21.8.2016
 Käytetyt pinnat: Pilarit, Pylväsbanderollit, Downtown digital
 Haaste: Tavoittaa kohderyhmä (45+) pelkällä  ulkomainonnalla

Mitä jos unohtaisit muut mainospinnat, ja panostaisit ulkomainontaan?
Helsingin Kaupunginteatterille tämä strategia toimi loistavasti: Komisario Palmu -näytökset rikkoivat Arena-näyttämön kaikkien aikojen katsojaennätykset, ja jokainen näytös oli lähes loppuunmyyty.
 

13.2.2017

 

Mainospilareilla on pitkä historia, ja niiden perimmäinen tarkoitus on ollut parantaa kaupunkiviihtyvyyttä. Tarina alkaa 1800-luvun Berliinistä, jossa kadut olivat täynnä repaleisia ja summanmutikassa liimattuja julisteita, eivätkä edes kaupungin puut säästyneet villiintyneeltä mainostamiselta.

31.1.2017

Ulkomainonta mediaryhmänä on kasvanut viimeisen kolmen vuoden aikana lähes 25 %. Samaan aikaan median kokonaismarkkina on pienentynyt. Clear Channelin mediamyynnin kasvu vuonna 2016 vastaa 80 %:a koko ulkomainosalan tilastoidusta kasvusta. Lisäksi yhtiön kontaktimäärien kasvu on nyt jatkunut 11. perättäisen vuoden ajan staattisissa ja lähes yhtä pitkään digitaalisissa mainosmuodoissa.
Lähde: Kantar TNS.
 

31.1.2017

Onko tavoitteenasi tavoittaa Helsingin keskustassa liikkuvat kuluttajat? Tarjoamme kampanjakokonaisuuden, jolla  saat haltuun Helsingin keskustan vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat suurimmat digitaaliset mainosnäytöt. Ratkaisullamme varmistat maksimaalisen ja näyttävän näkyvyyden Helsingin keskustan ostoympäristössä. Luot brändillesi wow-efektiä ja saat aikaa maksimaalisen huomioarvon lyhyessä ajassa.

31.1.2017

Adshelit ovat vaikuttavia ja valaistuja mainospintoja kaupunkien keskustoissa ja tavoittavat suuret ihmisvirrat päivittäin. Ulkomainonta kaupunkien ydinkeskustoissa toimii näyttävänä brändinrakentajana sekä taktisen viestin viejänä. Adshelit ovat suuria valaistuja staattisia ulkomainoksia, joilla on vahva huomioarvo vuorokauden ympäri, myös pimeällä. Adshel mainospinnat tuovat kampanjallesi vaikuttavuutta katutasossa kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla, pysäkeillä, asemien lähettyvillä, satamissa ja kauppakeskuksissa ja muissa urbaaneissa solmukohdissa.