News

3.5.2016
Toukokuu alkoi hyvin keltaisena kun kaupunkipyörät vihdoin lanseerattiin Helsingin Narinkkatorilla. Tilaisuuden päätähdet eli fillarit lähtivät näyttävänä kulkueena kohti pyöräasemia.
 
Katso kuvia ja fiiliksiä päivän tapahtumista Clear Channelin Facebook –sivuilta.
28.4.2016

Kaupunkipyörien avajaistapahtuma järjestetään Narinkkatorilla maanantaina 2.5. klo 14.30-18.00. Kaikille avoimessa tapahtumassa pääsee testaamaan uusia kaupunkipyöriä, voi osallistua arvontoihin sekä nauttia eturivin artistien musiikkiesityksistä.

21.4.2016

Vapun jälkeisenä maanantaina Helsingin kantakaupungin alueella otetaan käyttöön 500 kaupunkipyörää. Pyörien noutoa ja palautusta varten rakennetaan yhteensä 50 katukuvaa värittävää pyöräasemaa. Asemien yhteyteen nousevien mainosnäyttöjen myötä katutason digitaalinen ulkomainonta mullistuu.
 

15.4.2016

Clear Channel onnittelee ulkomainontasarjan voittajaa

Vuoden Huiput 2015 -kilpailun voittajat palkittiin eilen illalla 14. huhtikuuta Helsingissä Tapahtumakeskus Telakassa. Kilpailussa arvioidaan suomalaista luovaa suunnittelua ja kilpailun järjestäjänä toimii Grafia.

12.4.2016
 
Uutuutemme –The stage is yours-

Tarjoamme merkittävän digitaalisen mainoslaiteverkoston kaupunkipyöräasemien yhteyteen. Uusi Stage Downtown Digital –verkosto on Helsingin vaikuttavin näyttämö mainoksellesi. Katutason suurimmat digitaaliset mainosnäytöt yhdistettynä tavoittavaan Downtown Digital -verkostoon tuovat mainostajalle ennen näkemättömän mahdollisuuden tavoittaa kaupungilla liikkuvat kuluttajat. 

Tarjoamme mainostajalle

6.4.2016

Digitaalisen ulkomainonnan ennustetaan kasvavan nopeammin kuin mobiili ja video seuraavan 5 vuoden aikana.

Korkealuokkainen digitaalisen ulkomainonnan median ostaja  Ocean suoritti tutkimuksen selvittääkseen digitaalisen ulkomainonnan roolin, näkemykset ja haasteet nykyisessä mediaympäristössä.

Tutkimukseen osallistui mediatoimistojohtajia sekä asiantuntijoita ulkomainonnan sektorilta yhteensä 204 henkilöä.

Keskeiset tutkimustulokset:

  • Digitaalista ulkomainontaa pidetään johtavana mediana ja sille ennustetaan suurinta kasvua seuraavan 5 vuoden aikana.

5.4.2016

 

Kesällä koko Suomi on liikkeellä ulkona. Varmista näkyvyytesi mainosviestien tulvassa ja erottaudu positiivisella ja näyttävällä ulkomainoskampanjalla. Tarjoamme sinulle hyvät kesäedut kuumimmille kesäviikoille. Me autamme sinua menestymään, ota yhteyttä myyntiimme, rakennamme sinulle vahvan kesänäkyvyyden tavoitteittesi mukaisesti.

Jättitaulut tavoittavat lomailijat

1.4.2016

Clear Channel Suomi Oy ja HOK Elannon Alepa-ketju ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen Helsingin kaupunkipyörien kumppanuudesta.

Vapun jälkeen katukuvaan ilmestyvät kaupunkipyörät ovat seuraavien kolmen vuoden ajan ”Alepa-fillareita”. Kaupunkilaisten ja matkailijoiden elämää helpottavat kulkuneuvot tulevat osaksi julkisen liikenteen verkostoa, ja siksi polkupyörien hallinnoinnista vastaavat Helsingin kaupungin liikennelaitos HKL ja Helsingin seudun liikenne HSL.