News

4.2.2016

Suomen merkittävimmässä markkinointiviestinnän ja muotoilun kilpailussa, Grafian Vuoden Huipuissa on ensimmäistä kertaa oma sarja ulkomainonnalle. Tänä vuonna Vuoden Huiput –yhteistyökumppanina Clear Channel saa kunnian jakaa Ulkomainonnan erikoispalkinnon.

28.1.2016

Clear Channelin uudet näyttävät valolaatikkosarjat tavoittavat päivittäin kaikki lentoasemajunaa käyttävät kuluttajat. Helsinki-Vantaa lentokentän asemalta on suora kulkuyhteys kumpaankin terminaaliin, joka antaa loistavan mahdollisuuden tavoittaa niin Suomeen saapuvat kuin lähtevät matkustajat.

Valolaatikot sijaitsevat parhailla paikoilla lentokentän kulkuväylien varrella. Asemaan rakennetun kulkuyhteyden lisäksi, lentoaseman 41 metrin pituinen mainosalue mahdollistaa mainostuksen yksittäisellä taululla tai tarinan kerronnan useamman taulun sarjassa.

27.1.2016

Vuonna 2015 ulkomainonta kasvoi jälleen. Osuus mainoskakusta oli 4,2 %, mikä on kaikkien aikojen korkein ulkomainonnan osuus Suomessa!

Ulkomainonnan markkinaosuus nousi viime vuonna peräti 4,2 %:iin, selviää TNS Gallupin Ad Intelligencen julkaisemista luvuista. Vuosi 2015 oli alalla suotuisa, sillä se oli jo kolmas perättäinen kasvun vuosi. Vuonna 2014 osuus koko mediamainonnasta oli 3,8 % ja vuonna 2013 3,5 %.

Viimeinen massamedia seisoo tukevasti

17.12.2015

Clear Channel lanseeraa uusia digitaalisia mainospintoja tarjoten maan näyttävimmät ostoskeskusmediapinnat sekä kattavimmat B2B-mediat 

17.11.2015

HelsinkiMissio muistuttaa joulukampanjallaan yksinäisyyden ahdistavuudesta ja sen aiheuttamista uhkista terveydelle.

22.10.2015

HKL:n hallitus hyväksyi kokouksessaan 20.10.2015 odotetusti esityksen kaupunkipyöräjärjestelmän hankkimisesta laitteineen ja ylläpitoineen kymmeneksi vuodeksi. Lähes täydet pisteet kilpailutuksessa saanut Moventian, Smooven, Clear Channel Suomen ja Helkama Veloxin konsortio voitti kilpailutuksen.

4.9.2015

Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevilla katunäytöillä toimiva opastuspalvelu tuo tapahtumat ja reitit matkailijoille sekä muille opastusta tarvitseville. Vuosittain järjestettävä Helsinki Design Week on Pohjoismaiden suurin muotoilufestivaali. Tänä vuonna festivaali järjestetään 3.-13.9.2015. Avauspäivänä lanseerataan uudistettu, entistä vuorovaikutteisempi opastuspalvelu Helsingin ydinkeskustan katunäytöille.

2.9.2015

Clear Channel kasvattaa jo entuudestaan vahvaa markkinajohtajan asemaansa kauppakeskusmainonnan parissa. Nyt sopimus solmittiin pinta-alataan pohjoismaiden suurimman kauppakeskuksen Itiksen kanssa. Sopimus käsittää kauppakeskusmainontaa Itiksen infolaitteissa ja jättikokoiset LED-screenit kauppakeskuksen sisälle sekä Tallinnanaukion puoleisen sisäänkäynnin ulkoseinään Lisäksi Clear Channel ottaa kokonaisuudessaan haltuunsa promootioiden ja erikoismainospaikkojen myynnin Itis kauppakeskuksessa.