News

28.2.2014

38% kuluttajista on tehnyt mobiilihaun ulkomainoksen nähtyään. Mobiilin kohderyhmän kasvu ja kaupallinen kiinnostavuus ovat asioita, jotka on otettava huomioon nykypäivän mainonnansuunnittelussa. Lanseerasimme loppuvuodesta 2013 Suomen ensimmäisen kiinteällä mobiilikanavalla varustetun mainoslaiteverkoston nimellä Adshel 2.0. Nyt vihdoinkin talvistuneeseen maisemaan ja juuri matkamessujen alle nousi uusimman tuotteemme ensimmäinen kampanja ja seuraavalla viikolla toinen!

27.2.2014

Digitaalinen ulkomainonta on yksi kasvavimmista trendeistä maailmanlaajuisesti. Clear Channel Suomi on ollut tärkeässä roolissa kasvattamassa tätä markkinaa. Jo vuonna 2008 lanseerasimme Helsingin keskustan kaduille digitaalisten ulkomainoslaitteiden verkoston, joka oli ensimmäinen kadulla vaikuttava sarja maailmassa. Tuolloin Helsinkiin pystytettiin 25 pystyformaatin mainoslaitetta ja sittemmin verkosto on kasvanut myös muihin kaupunkeihin, maanteille, kauppakeskuksiin sekä Helsinki-Vantaan lentoasemalle.

1.1.2014

Clear Channelille valtakunnallinen digitaalinen Panorama- mainoslaiteverkosto

Clear Channel ja Elisa konserniin kuuluva Videra ovat sopineet uuden merkittävän digitaalisen ulkomainosmedian kehittämisestä Suomeen. Panoramaksi nimetty mainoslaiteverkosto kattaa nyt lanseerausvaiheessa noin 40 suurta keskimäärin 20m2 :n näyttöä maanteiden varsilla. Yhtiöiden tavoitteena on kaksinkertaistaa digitaalisten taulujen määrä sataan kuluvan vuoden loppuun mennessä. Sopimuksen mukaan Clear Channel kaupallistaa ja myy mainontaa Videran toimittamaan medianäyttö- ja palveluverkostoon.

28.6.2013

Helsinki-Vantaan lentoasemalla otetaan käyttöön digitaalisen ulkomainonnan ja sähköauton latauksen yhdistävä ratkaisu, joka on ensimmäinen laatuaan maailmassa. Tämä kaupallisen mainosnäytön ja sähköauton latauksen yhdistävä mainoslatausasema ratkaisee latausverkoston rakentamiseen liittyvän investointiongelman.