News

24.6.2015

Clear Channel Suomi Oy on kasvava ulkomainontayritys, joka on osa kansainvälistä Clear Channel Communications –konsernia. Yhtiön palveluihin kuuluu nykyaikaisten mediaratkaisujen tuottaminen, jotka räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan. Clear Channel Communications -konserni on suuryritys, johon kuuluu yli 50 000 työntekijää, joista Suomessa työskentelee n. 45. Clear Channel Suomi Oy:n liikevaihto on n. 18 miljonaa euroa.

Digital Project Manager

3.6.2015

Clear Channel vastaa Helsinki-Vantaan lentoaseman mainoksista, mutta oikeastaan jokaisen lentokentällä nähtävän mainoksen takana on Olli Suominen. Mainoslaitteiden huollosta ja mainosten ripustamisesta vastaava Suominen aloitti työt Clear Channelilla ulkomainonnan alkulähteillä jättitaulujen parissa. Nopeasti työt liukuivat lähemmäs kiitorataa.

Lentoaseman oma mainosmies

3.6.2015

Sää on malliesimerkki mainostajia hyödyttävästä tiedosta. Sääilmiöt vaikuttavat ihmisten käyttäytymiseen paljon ja ilma onkin hyvä ennustaja kuluttajan aikomuksista. Mainostajalle sekä sade että auringonpaiste ovat molemmat ennusmerkkejä siitä, mikä käy kaupaksi – ja mitä kannattaa mainostaa.

Mainostajan kannattaa puhua säästä

3.6.2015

Lentokoneen lähtöä odottaessa kännykät ja tabletit ovat kovassa käytössä. Lopulta laitteet hälyttävät tyhjentyneestä akusta, mutta latauspistoketta ei tietenkään löydy läheltä tai kaukaa. Tuntuuko tutulta? Jos matkustat Helsinki-Vantaan lentoaseman kautta, vastaus on todennäköisesti ei – kiitos Fortumin.

Fortumin mieleenpainuva mainos lataa matkaajan akut

17.3.2015

 

Kesällä 2014 tuotettiin onnistunut ABC-liikenneasemien jättitaulu-kampanja jonka vaikutus näkyi upeasti myyntitilastoissa. Tienvarsimainoksissa keskityttiin yksittäisiin À la Carte ruoka-annoksiin, jotka maistuvat autoilijoille taukopysähdyksillä.

Valtaväylillä ja kaupunkien keskeisillä sisääntuloreiteillä sijaitsevien jättitaulujen näyttävä mainospinta antaa loistavat mahdollisuudet huomatulle ulkomainoskampanjalle. Rauhallinen mediaympäristö antaa jättitaulujen mainoksille pitkän vaikutusajan. Jättitaulut sopivat sekä valtakunnalliseen, että alueelliseen mainontaan.

17.3.2015

 

Kun pimeän talven jälkeen aurinko tekee paluun, muuttuu monen kuluttajan asenne sitä myötä avoimemmaksi. Maalis-huhtikuussa näkyy mainonnan ostetussa määrässä selvä nousu joka jatkaa kohoamista tasaisesti kohti kesää.

17.3.2015

 

Finavia jatkaa asiakaskokemuksen kehittämistä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Matkustajat voivat nyt levähtää kentällä yksityisyyttä ja rauhaa tarjoavissa GoSleep-uniputkissa. Helsinki-Vantaa tarjoaa palvelun ensimmäisenä Euroopassa ja Clear Channel mahdollistaa uniputkien brändäämisen yhteistyökumppaneille.

17.3.2015

 

Lapissa vielä lasketellaan keväthangilla mutta eteläisemmässä Suomessa kesä jo tekee tulon merkkejään kovaa vauhtia. Lämpömittari hipoo kymmentä astetta ja aurinko lämmittää kasvoja. Kevät on saapunut Suomeen etuajassa ja siten mökkireissutkin ovat jo ajankohtaisia.