News

24.2.2017

 

 

 Asiakas: Helsingin Kaupunginteatteri
 Kampanja-aika: 25.4.-21.8.2016
 Käytetyt pinnat: Pilarit, Pylväsbanderollit, Downtown digital
 Haaste: Tavoittaa kohderyhmä (45+) pelkällä  ulkomainonnalla

 

13.2.2017

 

Mainospilareilla on pitkä historia, ja niiden perimmäinen tarkoitus on ollut parantaa kaupunkiviihtyvyyttä. Tarina alkaa 1800-luvun Berliinistä, jossa kadut olivat täynnä repaleisia ja summanmutikassa liimattuja julisteita, eivätkä edes kaupungin puut säästyneet villiintyneeltä mainostamiselta.

31.1.2017

Ulkomainonta mediaryhmänä on kasvanut viimeisen kolmen vuoden aikana lähes 25 %. Samaan aikaan median kokonaismarkkina on pienentynyt. Clear Channelin mediamyynnin kasvu vuonna 2016 vastaa 80 %:a koko ulkomainosalan tilastoidusta kasvusta. Lisäksi yhtiön kontaktimäärien kasvu on nyt jatkunut 11. perättäisen vuoden ajan staattisissa ja lähes yhtä pitkään digitaalisissa mainosmuodoissa.
Lähde: Kantar TNS.
 

31.1.2017

Onko tavoitteenasi tavoittaa Helsingin keskustassa liikkuvat kuluttajat? Tarjoamme kampanjakokonaisuuden, jolla  saat haltuun Helsingin keskustan vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat suurimmat digitaaliset mainosnäytöt. Ratkaisullamme varmistat maksimaalisen ja näyttävän näkyvyyden Helsingin keskustan ostoympäristössä. Luot brändillesi wow-efektiä ja saat aikaa maksimaalisen huomioarvon lyhyessä ajassa.

31.1.2017

Adshelit ovat vaikuttavia ja valaistuja mainospintoja kaupunkien keskustoissa ja tavoittavat suuret ihmisvirrat päivittäin. Ulkomainonta kaupunkien ydinkeskustoissa toimii näyttävänä brändinrakentajana sekä taktisen viestin viejänä. Adshelit ovat suuria valaistuja staattisia ulkomainoksia, joilla on vahva huomioarvo vuorokauden ympäri, myös pimeällä. Adshel mainospinnat tuovat kampanjallesi vaikuttavuutta katutasossa kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla, pysäkeillä, asemien lähettyvillä, satamissa ja kauppakeskuksissa ja muissa urbaaneissa solmukohdissa.

31.1.2017

Clear Channelin vuosi on alkanut vauhdikkaasti. Iloksemme olemme saaneet myyntiimme lisää vahvistusta Anne Nurmisen ja Tommi Fäldtin aloittaessa Account Managereina.

27.1.2017

Kächerin mainoskampanja herätti mielenkiintoa kautta maan

Maalis–huhtikuussa 2016, Kächer mainosti heidän uutuus-ikkunapesurituotetta Clear Channelin valtakunnallisessa ulkomainosverkostossa. Kärcherin tavoitteena oli saavuttaa kuluttajat arjen keskellä päivittäisten reittien varrella ja varmistaa erottuva sekä hyvin muistettava mainosviesti, joka ohjaa hankintapäätöksiä. Tunnuslukujen ja toiminnallisten mittareiden perusteella kampanja täytti tehtävänsä mainiosti. Kohderyhmänä oli 30-60-vuotiaat naiset kaupungeissa ja suurehkoilla paikkakunnilla.

2.1.2017

 

Clear Channel sponsoroi Grafia ry:n järjestämää Vuoden Huiput kilpailun ulkomainonnan kategoriaa

Clear Channelilla ja Vuoden Huipuilla on yhteinen tavoite vahvistaa laadukkaan graafisen muotoilun ja mainonnan merkitystä suomalaisessa kulttuurissa ja taloudessa. Haluamme nostaa suunnittelun tasoa, luovuutta ja omaperäisyyttä sekä kehittää suunnittelijoiden ammattitaitoa.