News

22.8.2016

Helsingin kaupunkipyörät palkittiin tämän vuoden Art goes Kapakka –kaupunkifestivaaleilla. Kaupunkipyörät voittivat Art goes Kapakan Helsinki Hauskemmaksi –tunnustuspalkinnon, joka myönnetään vuosittain Helsingin kaupunki- ja kulttuurielämää rikastuttaneelle yhteisölle.

16.8.2016

Tällä viikolla pääset meikkaamaan Kirsi Pyrhöstä Cien-tuotteilla Lidlin uudessa erikoistoteutuskampanjassa! Koskettamalla mainosnäyttöä voit asettua maskeeraajan rooliin ja meikata sekä puhdistaa huippumallin kasvoja Lidlin uusilla, edullisilla kosmetiikkatuotteilla. 

Innovatiivinen kampanja toteutetaan Clear Channelin Shopping Digital -kosketusnäytöissä Kampin, Citycenterin, Itiksen, Sellon ja Hansan kauppakeskuksissa. Käy kokeilemassa 21.8. mennessä!

10.8.2016

Espoon Matinkylässä sijaitseva Kauppakeskus Iso Omena uudistuu ja kauppakeskuksen ensimmäinen laajennus avataan yleisölle 11.8.2016. Avajaisten yhteydessä otetaan käyttöön myös uusien digitaalisten näyttöjen verkosto, joka käsittää tällä hetkellä 27 mainoslaitetta.

5.8.2016

Heinäkuussa Helsingin Sataman matkustajamäärä kasvoi ennätykselliseen 1,5 miljoonaan matkustajaan, kasvua viimevuodesta oli 4 %. Heinäkuu on aina ollut vilkkain matkustuskuukausi satamissa. Koko alkuvuoden matkustajamäärät ovat kasvaneet tasaista tahtia. Matkustajamäärät tammi-heinäkuussa kasvoi 3,5 % enemmän kuin viimevuonna, yhteenlaskettuna 6,8 miljoonaa matkustajaa. Tallinnan liikenteen hyvä kehitys on vaikuttanut matkustajamääriin huomattavasti.

22.6.2016

Täysin uudenlainen ratkaisu päivittäistavaraostajien tavoittamiseen

Tarjoamme mainostajalle mahdollisuuden ottaa ostoympäristö haltuun ainutlaatuisella tavalla.

Ylpeänä esittelemme uuden digitaalisen mainosratkaisumme: STORE DIGITAL. Yhteensä 258 digitaalista mainosnäyttöä 161 myymälässä käsittävä verkosto on ennennäkemätön mainoskanava kuluttajien tavoittamiseen.

15.6.2016

Clear Channel Suomi Oy on nimittänyt uudeksi myyntijohtajakseen 7.6.2016 alkaen Ville Bergmanin (MBA). Bergman siirtyi tehtävään yhtiön sisältä. Hän on toiminut Clear Channel Suomen palveluksessa  vuodesta 2014 lähtien vastaten sekä lentoaseman mainosliiketoiminnan johtamisesta että tietyistä avainasiakkuuksista.

8.6.2016

Kuvassa: johtaja Jukka Isomäki, Finavia (vasemmalla), Audin maahantuonnin johtaja Aki Juhakorpi (keskellä), Harri Auvinen, Sales Group Manager, Clear Channel Suomi (oikealla)

Audi Finland Oy ja Finavia Oyj ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Helsinki-Vantaan lentoasemalle saapuvat VIP-matkustajat siirtyvät lentokoneesta terminaaliin edustavan Audi A8 L -henkilöauton kyydissä. Auto luovutettiin Finavian käyttöön kesäkuun 1. päivänä.

Uuden edustavan henkilöauton luovutti Audin maahantuonnin johtaja Aki Juhakorpi.

26.5.2016

Jättitaulu on media, joka tavoittaa kuluttajat edullisesti ja valtakunnallisesti

Näyttävä mainospinta antaa loistavat mahdollisuudet huomatulle ulkomainoskampanjalle ilman mainoshälyä ja on oivallinen keino vahvistaa brändiä. Tien varrella kampanjasi saa ansaitsemansa huomion, sillä 71% huomaa mainoksen tienvarsitaulussa. Pinta-alaltaan yli 24 m2 kokoiset jättitaulut ovat tehokas ja huomattu mainosväline, jotka toimivat huomioarvon tuojana sekä taktisen viestin viejänä. Katso case Kotipizza >>