News

20.9.2017

 

Ulkomainosyhtiö Clear Channel on digitaalisen mainonnan edelläkävijä Suomessa. Myös kauppakeskusmainonnassa yhtiö on Suomen vahvin, ja kasvaa jatkuvasti. Clear Channelin ainutlaatuinen mainoslaiteverkosto on synnyttänyt kokonaan uuden median: digitaalisen kauppakeskusmedian.

5.9.2017

 

Ulkomainonta on tuoreiden kansainvälisten tutkimusten vahvistamana huomiota herättävä massamedia, minkä vahvuuksia ovat huomion herättäminen, muistuttaminen ja uudelleenostoon kehoittaminen. Ulkomainonta tavoittaa käytännössä kaikki ihmiset, mutta erityisen hyvin ulkomainonnan huomaavat 18-31-vuotiaat kaupunkilaiset.

1.9.2017

 

The Famen avajaisia juhlittiin 31.8. suurin elein, kun saimme katsoa koskettavan The Fame-näyttöä varten suunnitellun pätkän Aku Louhimien Tuntemattomasta Sotilaasta. Pieni sade ei tunnelmaa haitannut ja Musiikkitalon sisätilan puitteet olivat tilaisuudessa pidetyille puheille ja esityksille mitä parhaimmat. Katso kuvia avajaisista.

24.8.2017

 

Ulkomainonta kasvoi peräti 12,7 % . Ulkomainonta oli  mediaryhmien toiseksi suurin kasvaja vuoden 2017 toisella kvartaalilla verrattuna vuoden 2016 aikaan. Tulos on huikea, sillä samaan aikaan mediamainonta laski -3,9 %. Eritysesti elintarvikkeiden mainostajat lisäsivät investointejaan ulkomainontaan peräti reilut 20 %.

28.7.2017

 

Kerro brändisi tarina ennenäkemättömän vaikuttavalla tavalla hyödyntämällä digitaalisen ulkomainonnan parhaita puolia. Pohjoismaiden suurin ledinäyttö tarjoaa valtavan huomioarvon tarjoten brändillesi näkyvyyden merkityksellisessä ja modernissa kaupunkiympäristössä vailla muuta mediahälyä.

21.6.2017

 

Ulkomainoskategorian Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu

Ulkomainoskategorian voittajat Cannes Lions -festivaaleilla on nyt julkistettu.
Jaetulla voittopaalilla seisovat Twitter San Fransiscon brändikampanja sekä State Street Global Advisorsin ”She ETF”-kampanjan ”Fearless Girl”-patsas.

14.6.2017

 

Clear Channel Outdoor sponsoroi 8. peräkkäistä kertaa Cannes Lions -tapahtumaa ja tuo festivaaleille
luovan katsauksen digitaalisen ulkomainonnan uusimmista ratkaisuista.

Clear Channel tuo tapahtuma-alueelle oman kokeellisen Playgound-alueen, missä festivaaliyleisöllä on
mahdollisuus tutustua esimerkiksi reaaliaikaiseen ja dataohjautuvaan sisältöön sekä luoviin konsepteihin, kuten pelillistämiseen,
käyttäjälähtöinen sisältöön, tekoälyn ja datan hyödyntämiseen, sopeuttamiseen ja visualisoimiseen.