News

21.6.2017

 

Ulkomainoskategorian Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu

Ulkomainoskategorian voittajat Cannes Lions -festivaaleilla on nyt julkistettu.
Jaetulla voittopaalilla seisovat Twitter San Fransiscon brändikampanja sekä State Street Global Advisorsin ”She ETF”-kampanjan ”Fearless Girl”-patsas.

14.6.2017

 

Clear Channel Outdoor sponsoroi 8. peräkkäistä kertaa Cannes Lions -tapahtumaa ja tuo festivaaleille
luovan katsauksen digitaalisen ulkomainonnan uusimmista ratkaisuista.

Clear Channel tuo tapahtuma-alueelle oman kokeellisen Playgound-alueen, missä festivaaliyleisöllä on
mahdollisuus tutustua esimerkiksi reaaliaikaiseen ja dataohjautuvaan sisältöön sekä luoviin konsepteihin, kuten pelillistämiseen,
käyttäjälähtöinen sisältöön, tekoälyn ja datan hyödyntämiseen, sopeuttamiseen ja visualisoimiseen.

1.6.2017

 

Clear Channelilla on kunnia tehdä yhteistyötä lokakuussa 2017 ensi-iltansa saavan Tuntematon Sotilas -elokuvan kanssa.
Elokuva on Suomen juhlavuoden ehdottomasti upein toteutus, ja tästä tulkinnasta tullaan varmasti puhumaan myös vuosien päästä.

30.5.2017

Musiikkitalon seinään asennetaan elokuussa Pohjoismaiden suurin mainosnäyttö, joka on kooltaan jopa 170 m2. The Fame -niminen mainospaikka otetaan käyttöön syyskuun alussa.
 
Sijainniltaan The Fame on parhaassa mahdollisessa paikassa keskellä huippumodernia kaupunkitilaa, ovathan sen välittömässä läheisyydessä Musiikkitalon lisäksi Kiasma, Sanomatalo, Kansalaistori sekä Helsingin rakenteilla oleva uusi keskustakirjasto.

23.5.2017

 

Juttele jotain, vilkuta vähän – olet suorassa lähetyksessä Singaporeen!” kehottaa Lidlin Aasia-viikkojen kampanja Kampin keskuksessa Helsingissä. Tämän viikon ajan Lidl tarjoaa Clear Channelin digitaalisten näyttöjen välityksellä suomalaisille ja singaporelaisille suoran yhteyden toisiinsa.

”Halusimme kokeilla hieman jotain uutta teemaviikkojen kampanjoinnissa. Nyt suomalaiset saavat pienen maistiaisen aasialaisen ruoan lisäksi myös aasialaisesta kulttuurista”, kertoo Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä.

16.5.2017

 

Uusia pintoja Tikkurilaan

Digitaalinen verkostomme laajentuu - tällä kertaa Tikkurilassa. Uudistuneen kauppakeskus Dixin myötä myös me päivitimme
pintojemme määrää, ja toimme Dixiin kaksi uutta 55” Shopping Digitalia sekä pääovien väliin näyttävän 5,25m2 Spectacularin.

5.5.2017

 

Clear Channelin ja Helsingin Kaupunginteatterin yhteistyö tuo teatterimainonnan aiempaa innovatiivisemmin katukuvaan

Clear Channel Suomi Oy ja Helsingin Kaupunginteatteri ovat solmineet 3-vuotisen yhteistyösopimuksen.

Sopimuksen myötä HKT tavoittelee vaikuttavaa näkyvyyttä Clear Channelin ainutlaatuisten ulkomainonnan keinojen avulla. Clear Channelille yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden toteuttaa visuaalisesti kiinnostavaa mainontaa.

3.5.2017

 

Työharjoittelupaikka ulkomainonnan parissa