Alepa myös Espoon kaupunkipyörien pääyhteistyökumppaniksi

 

Tiistaina 3.4.2018 yksi kevään selvä merkki ilmestyi Helsingin katukuvaan. Kylmän ilman vuoksi asemien pystyttäminen tapahtuu asteittain. Kuitenkin ensimmäiset kaupunkipyörät sijoitettiin paikoilla oleville asemille lumisesta maisemasta huolimatta.

Espoo liittyy nyt modernien kaupunkimetropolien joukkoon kaupunkipyörillä. Pääsiäisen jälkeen Espoon fillarit saivat myös itselleen pääsponsorin, HOK-Elannon Alepa-ketjun. Alepa on toiminut kaupunkipyörien näkyvänä pääyhteistyökumppanina jo kolme kautta Helsingin pyörien osalta. Osuuskauppa haluaakin olla hyvinvoinnin ja arjen mukavuuden kehittäjänä ja jatkaa Espoon kaupunkipyörien sponsorointia ilolla ja ylpeänä.

Kaupunkipyörät ovat saavuttaneet paikkansa luonnollisena osana kaupunkien joukkoliikennettä. Fillareille on oikeastaan syntynyt jo oma brändi. Se on nuorekas, ekologinen, kaupunkilainen kulkupeli ja luo yhteenkuuluvuuden tunnetta. Taloudellinen liikkuminen edistää terveyttä ja kaupunkien kestävyyttä. 30 minuutin matkan taittaa reippaasti fillarilla ja mikä parasta, omien aikataulujen mukaan.

Espoossa tulee olemaan toukokuussa 70 pyöräasemaa ja kesän myötä asemia lisätään vielä 35 kappaleella, jolloin laajimmillaan pyöräasemia on 255. Helsingissä asemia on 150. Kaupungeissa Alepafillareita on siis yhteensä 2550 kappaletta. Pyöräilykauden ajan pääsee polkemaan näiden kahden kaupungin väliä. Kausi jatkuu aina lokakuun loppuun saakka.

Kaupunkipyöräasemat ovat mainioita mainospaikkoja. Pyöräasemien ja katujen näyttävien digitaalisten mainospaikkojen palveluntuottajana toimii ulkomainosyhtiö Clear Channel Suomi Oy, joka vastaa yksityisen rahoituksen hankinnasta.

Clear Channel toivottaa onnea Espoon kaupunkipyörien pääsponsorista, Alepasta ja kaikille vauhdikasta fillarikautta.