Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu

 

Ulkomainoskategorian Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu

Ulkomainoskategorian voittajat Cannes Lions -festivaaleilla on nyt julkistettu.
Jaetulla voittopaalilla seisovat Twitter San Fransiscon brändikampanja sekä State Street Global Advisorsin ”She ETF”-kampanjan ”Fearless Girl”-patsas.

Yhteensä ulkomainonnan kategoriassa palkittiin 20 kampanjaa: kuusi niistä olivat Yhdysvalloista, kolme Brasiliasta ja Iso-Britanniasta, sekä Australiasta,
Kanadasta, Kolumbiasta, Saksasta, Intiasta, Meksikosta, Singaporesta ja Espanjasta kustakin yksi.

Palkitut kampanjat erosivat toisistaan suuresti, mikä jo itsessään kertoo ulkomainonnan tarjoamien vaihtoehtojen laajuudesta sekä luovista mahdollisuuksista.
Voittaneet kampanjat todistavat, että ulkomainonta todella on yksi luovimmista medioista.

”Kun kansainvälinen, digitaalinen brändi kuten Twitter käyttää mainonnassaan maailman vanhinta mediaa, se todella kertoo ulkomainonnan olevan keskeinen
osa mediamixiä. Tämä upea, mutta silti hyvin yksinkertainen kampanja todistaa, että ulkomainonta ja mobiili toimivat upeasti yhdessä”,
sanoo Clear Channel Internationalin toimitusjohtaja William Eccleshare.
 

Clear Channel toivottaa paljon onnea kaikille voittajille!