Clear Channelin S-ryhmän päivittäistavaramyymälöiden Store mainoslaiteverkosto tavoittaa kuluttajat juuri ostopäätöksen hetkellä

Kun halutaan tavoittaa suomalaiset päivittäistavaraostoksilla, on Clear Channelin Store-verkosto ehdoton väline kampanjassa. Storella mainostaja pääsee muuten rauhoitettuihin S-ryhmän myymälöihin, jopa sisälle ostosympäristöön. Verkosto kattaa HOK Elannon, Varubodenin ja Arinan alueen myymälät, sekä kohdennuksena myös HOK Elannon alueen Sokos Emotion myymälät.

- Yhä useammin ostopäätökset tehdään kaupan sisällä ja harvemmin pitäydytään valmiiksi tehdyssä kauppalistassa. Viimeinen muistutus vaikka tuoteuutuudesta kannattaa tuoda mahdollisimman lähelle kaupan hyllyä. S-ryhmän myymälöissä tämä on enenevissä määrin mahdollista, sanoo Clear Channelin myyntijohtaja Ville Bergman.

Clear Channelin Store-verkosto 200 myymälässä kattaa noin neljänneksen S-ryhmän päivittäistavaramyymälöistä ja tavoittaa jo yli 14 miljoonaa silmäparia viikoittain.

Suomen päivittäistavarakaupan myynti vuonna 2017 oli noin 17 600 miljoonaa euroa (Nielsen 2017). S-ryhmän osuus koko markkinasta on 45,9% tehden siitä markkinajohtajan suurissa ja keskikokoisissa myymälätyypeissä.

Kuluttajatutkimusyhtiö Nielsenin mukaan suomalaiset käyvät päivittäistavaraostoksilla keskimäärin kolme kertaa viikossa ja ostavat yli 20€ arvosta tuotteita kerrallaan. Kertaostoksien arvon määrä on kasvanut 50% viimeisen kymmenen vuoden aikana. Prismoissa keskiostoksen määrä on kaksinkertainen keskiarvoon verrattuna.

Lue lisää ratkaisuistamme ja ota yhteyttä myyntiimme.