News

16.11.2018

Pääkaupunkiseudun kaupunkipyörien eli Alepa-fillareiden sponsorointi palkittiin vuoden sponsorointitekona ja on myös Vuoden vastuullisuuskampanja. Onnittelemme voittajaa!

Alepa-fillareiden voitto julkaistiin torstaina Sponsorointi & Tapahtumat Awards -juhlassa. Tapahtumalla haluttiin kunnioittaa suomalaista, ansiokasta sponsorointitekemistä. Sponsorointi & Tapahtumamakkinointi -yhdistys valitsi ja julkaisi voittaja hankkeet. Juhlassa palkittiin Vuoden sponsorointiteko ja -tapahtuma.

13.11.2018

 

Clear Channel ja Agora Networks lanseeraavat älykkään pakettipalvelupisteen

Ulkomainosyhtiö Clear Channel ja suomalainen start up -yritys Agora Networks lanseeravat uudenlaisen pakettipalvelupisteen, Agora-kioskin. Clear Channel vastaa kioskien mainosmyynnistä ja tuo modernit mainoslaitteet kiinteäksi osaksi uusia pakettipalvelupisteitä.

12.11.2018

 

Clear Channel on Helsingin Siltasaaressa toimiva arvostettu ulkomainontayritys, joka kuuluu kansainväliseen Clear Channel Communications -konserniin. Olemme kasvaneet ja kehittyneet voimakkaasti viime vuosina. Meille tunnusomaista on kehittää ja kokeilla rohkeasti uusia tapoja palvella asiakkaitamme, parantaa tuotteitamme ja tehdä työtämme iloisen tuotteliaasti. Out of home -ratkaisumme löytyvät monipuolisista kanavista ja olet varmasti törmännyt tuotteisiimme kaupungilla, kauppakeskuksissa, teiden varsilla ja lentokentällä.

 

Mylly
1.11.2018

 

Ulkomainosyhtiö Clear Channelin kauppakeskusmedia laajeni jälleen, kun kauppakeskus Mylly Raisiossa liittyi mukaan verkostoon.

 

18.10.2018

 

Syyskuussa mainonnan määrä laski -2,5 % vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Laskusta huolimatta ulkomainonta kasvoi jälleen voimakkaasti TNS Gallupin muutosmittarissa peräti 25,5 %:n kasvulla. Clear Channelilla kasvun ajureina toimivat erityisesti panostus digitaalisuuteen sekä markkinointiteknologiaan. Ulkomainonnalla ei lisätä ainoastaan myyntiä, vaan myös rakennetaan brändiä sekä tunnettuutta. Tavoitamme ihmiset siellä missä he liikkuvat ja oikeaan aikaan.

 

4.10.2018

 

Clear Channel Suomi tuotti yhdessä GroupM:n ja Taloustutkimuksen kanssa laajan mittauksen suomalaisten ja transit matkustajien matkustustottumuksista, suhtautumisesta kuluttamiseen ja brändeihin.

 

Uusi valmistunut mittaus on laajin, mitä Clear Channel on lentomatkustajista koskaan tilannut. Yli tuhannen vastaajan tutkimus mahdollistaa syvälliset analyysit ja tilastollisesti luotettavan vertailun lentomatkustajien ja muiden suomalaisten välillä.

 

1.10.2018

 

Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 148 näytön voimin.

25.9.2018

 

Uusien teknologioiden ja digitaalisen kehityksen myötä vuorovaikutus ihmisten kesken on lisääntynyt. Digitaalisessa ulkomainonnassa dynaamisten ratkaisuiden hyödyntäminen on kasvanut sitä mukaa, kun mainostajat ovat heränneet kuluttajien käyttäytymisen muutokseen ja ulkomainonnan kehittyneen teknologian hyödyntämiseen. Sosiaalinen verkostoituminen lisää myös mainostajan tarvetta käyttää viesteissään relevantteja, paikallisesti mukautettuja ja reaaliaikaisia viestejä