NextM kokosi yhteen markkinoinnin ja teknologian ammattilaiset

GroupM konsernin luoma mediainnovatiivinen tapahtuma NextM järjestettiin Helsingissä Tapahtumakeskus Telakalla 21.-22.3.2018.

Clear Channel Suomi oli tämän vuoden pääyhteistyökumppani. Kaksipäiväinen seminaari kokosi yhteen markkinoinnin ja teknologian ammattilaiset jo neljättä kertaa.

Clear Channelin visiona on luoda tulevaisuuden mediaa tekemällä ulkomainonnasta tehokkaampaa, mitattavampaa ja luovempaa. Tapahtumassa esittelimme monipuolisesti luovia keinoja toteuttaa ulkomainontaa sekä työkaluja sen tehokkuuden mittaamiseen. Esittelyn lisäksi päivitimme tapahtumasisältöä reaaliaikaisesti vuorovaikutteisille näytöillemme koko tapahtuman ajan. Näyttöihin lisättiin paikalta ajankohtaisia kuvia ja päivityksiä.

Tapahtuma loi hyvää energiaa ja tuotti paljon keskustelua niin uusien kuin vanhojenkin tuttujen kanssa. Seminaarissa Clear Channel Internationalin innovaatiojohtaja Cadi Jones käytti keynote-puheenvuoronsa kertoakseen ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista ulkomainonnassa. Puheenvuoro oli innostava ja loi hyvää keskustelua tämän kehitysportaan tiimoilta. Jones jakoi hurmaavasti visioitaan tulevaisuuden ulkomainonnasta ja muistutti yleisöään tekemään laadukasta ja interaktiivista ulkomainontaa.

Kiitämme GroupM:ää upean tapahtuman järjestämisestä sekä kaikkia mukana olleita!