Piristynyt taloustilanne siivittää kauppakeskusten menestystä

Piristynyt taloustilanne ja kuluttajien vahva luottamus siivittävät kauppakeskukset vahvaan kasvuun niin myynnin kuin kävijämäärien osalta. kertoo tuore Kauppakeskusbarometri, jonka toteutti KTI Kiinteistötieto Oy syyskuussa 2017, ja siihen vastasi 63 kauppakeskusammattilaista.

Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä

Vahva kaupungistuminen ja kauppakeskuksien keskeinen sijainti hyvien joukkoliikenneyhteyksien varrella tuovat kasvua kauppakeskuksille, erityisesti pääkaupunkiseudun suuret kauppakeskukset nähdään tulevaisuuden menestyjinä

Talouden piristyessä kuluttajat viihtyvät kauppakeskuksissa ja mainostajien näkyvyydelle on kysyntää. Tähän tarpeeseen vastaa Clear Channelin ainutlaatuinen, kauppakeskusten muodostama verkosto, joka on synnyttänyt kokonaan uuden mainonnan muodon: digitaalisen kauppakeskusmedian.

Kauppakeskusmedia koostuu jo lähes 40 kauppakeskuksesta 16 kaupungissa. Kauppakeskusmedian 383 digitaalista mainospintaa tavoittaa kuluttajat ostopäätöksen kannalta merkittävällä hetkellä ja digitaalisuus luo mainostajalle mahdollisuuksia toteuttaa näyttäviä ja reaaliaikaisia kampanjoita.