News

4.10.2018

 

Clear Channel Suomi tuotti yhdessä GroupM:n ja Taloustutkimuksen kanssa laajan mittauksen suomalaisten ja transit matkustajien matkustustottumuksista, suhtautumisesta kuluttamiseen ja brändeihin.

 

Uusi valmistunut mittaus on laajin, mitä Clear Channel on lentomatkustajista koskaan tilannut. Yli tuhannen vastaajan tutkimus mahdollistaa syvälliset analyysit ja tilastollisesti luotettavan vertailun lentomatkustajien ja muiden suomalaisten välillä.

 

1.10.2018

 

Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 148 näytön voimin.

25.9.2018

 

Uusien teknologioiden ja digitaalisen kehityksen myötä vuorovaikutus ihmisten kesken on lisääntynyt. Digitaalisessa ulkomainonnassa dynaamisten ratkaisuiden hyödyntäminen on kasvanut sitä mukaa, kun mainostajat ovat heränneet kuluttajien käyttäytymisen muutokseen ja ulkomainonnan kehittyneen teknologian hyödyntämiseen. Sosiaalinen verkostoituminen lisää myös mainostajan tarvetta käyttää viesteissään relevantteja, paikallisesti mukautettuja ja reaaliaikaisia viestejä

24.9.2018

 

Digitaalinen tarjoomamme kasvaa vauhdilla - nyt jo lähes 1300 pintaa ympäri Suomen

4.9.2018

 

Ruokakaupat ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Clear Channelin digitaaliset mainoslaitteet kaupan sisällä luovat uudenlaisen ja uniikin mediaympäristön, jollaista ei muualla ole tarjolla. Myymälän sisällä tapahtuva mainonta tuo mainostajille tehokkaita mahdollisuuksia vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin kaupassa käynnin aikana. Kuluttajien ostokäyttäytymistä sekä suhtautumista mainontaan ruokakaupassa on tutkittu paljon, ja tulokset puhuvat puolestaan.

28.8.2018

 

Helsingin ytimessä sijaitseva taidemuseo Amos Rex avautuu yleisölle torstaina 30.8. Lasipalatsissa sijaitseva museo luo ympäristöönsä ainutlaatuisen taiteen ja kulttuurin kohtaamispaikan, jonka kokonaisuuteen kuuluu näyttelytilojen lisäksi Lasipalatsi tapahtuma-aukioineen ja elokuvateatteri Bio Rex. Aukiolla kohtaavat vuosisatojen arkkitehtuuri eikä sijainti voi tuosta parantua.

28.8.2018

Clear Channelin digitaalinen mainosverkosto vahvistaa jalansijaansa Espoossa entisestään.

Espoon Downtown Digital verkosto kattaa nyt jo 36 näyttöä. Uudet näyttävät 75” pinnat sijoittuvat Espoon parhaille paikoille vilkkaimpien kulkuväylien, kaupunkipyöräasemien sekä metroverkoston rinnalle ja tavoittavat niin autoilijat kuin jalankulkijatkin.

27.8.2018

 

Huhti-kesäkuu toi mukanaan -2,5% laskun mediamainonnalle, mutta tästä huolimatta ulkomainonnan suosio jatkoi kasvuaan verrattuna vuoteen 2017.

Muiden perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan ulkomainonta oli suurimmassa kasvussa radiomainonnan lisäksi. Edellisvuoteen verrattuna ulkomainonnan muutos oli vuoden 2018 huhtikuun ja kesäkuun välisenä aikana mediamainonnassa toisiksi suurinta 9.8 prosentilla.