Vuoden Huiput palkitsi 2017 parhaimmat toteutukset

Miten rakentaa mainetta, yllättää positiivisella ja hauskalla tavalla?

Ulkomainonta rikastuttaa kaupunkikulttuuria ja elävöittää arkista ympäristöä. Innovatiiviset ja luovat ratkaisut tekevät brändeistä kuuluisia ja puhututtavat vielä pitkään. Mainoskilpailuilla kunnioitetaan luovaa työtä ja seulotaan kampanjoiden joukosta ne, jotka innovatiivisuudellaan erottuvat ja ansaitsevat tulla ikuistetuksi vuoden parhaimpiin.

Ulkomainonnan erikoispalkinto vuodelta 2017 jaettiin Vuoden Huipuissa torstaina 19. huhtikuuta. Clear Channel toimi kategorian sponsorina jo neljättä vuotta. Tänä vuonna palkinnon vei VR Päärautatieasemalla toteutetulla Men of Rock-tempauksella, jossa tutut kivimiehet saivat KISS naamiot kasvoilleen. Toteutuksen suunnittelusta vastasi TBWA/Helsinki.

Tuomaristo perusteli valintaansa näin: Ikoniset kivipatsaat saivat kasvoilleen vielä ikonisemmat maskit. Upeasti toteutettu ja kekseliäs tempaus, joka toi lisää iloa kaupunkiin.

Onnittelemme rohkeaa asiakasta luovan ratkaisun tekemisestä, jolla VR pääsi otsikoihin myös kansainvälisesti. Kivimiehien hyödyntäminen täysin uudella tavalla rakensi yhtiön mainetta ihmisläheisenä ja innovatiivisena toimijana, sekä korosti Päärautatieaseman paikkaa kaupungin sydämessä - siellä missä yleisö kohtaa brändit.

Muut huiput >>