News

24.9.2018

 

Digitaalinen tarjoomamme kasvaa vauhdilla - nyt jo lähes 1300 pintaa ympäri Suomen

4.9.2018

 

Ruokakaupat ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Clear Channelin digitaaliset mainoslaitteet kaupan sisällä luovat uudenlaisen ja uniikin mediaympäristön, jollaista ei muualla ole tarjolla. Myymälän sisällä tapahtuva mainonta tuo mainostajille tehokkaita mahdollisuuksia vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin kaupassa käynnin aikana. Kuluttajien ostokäyttäytymistä sekä suhtautumista mainontaan ruokakaupassa on tutkittu paljon, ja tulokset puhuvat puolestaan.

28.8.2018

 

Helsingin ytimessä sijaitseva taidemuseo Amos Rex avautuu yleisölle torstaina 30.8. Lasipalatsissa sijaitseva museo luo ympäristöönsä ainutlaatuisen taiteen ja kulttuurin kohtaamispaikan, jonka kokonaisuuteen kuuluu näyttelytilojen lisäksi Lasipalatsi tapahtuma-aukioineen ja elokuvateatteri Bio Rex. Aukiolla kohtaavat vuosisatojen arkkitehtuuri eikä sijainti voi tuosta parantua.

28.8.2018

Clear Channelin digitaalinen mainosverkosto vahvistaa jalansijaansa Espoossa entisestään.

Espoon Downtown Digital verkosto kattaa nyt jo 36 näyttöä. Uudet näyttävät 75” pinnat sijoittuvat Espoon parhaille paikoille vilkkaimpien kulkuväylien, kaupunkipyöräasemien sekä metroverkoston rinnalle ja tavoittavat niin autoilijat kuin jalankulkijatkin.

27.8.2018

 

Huhti-kesäkuu toi mukanaan -2,5% laskun mediamainonnalle, mutta tästä huolimatta ulkomainonnan suosio jatkoi kasvuaan verrattuna vuoteen 2017.

Muiden perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan ulkomainonta oli suurimmassa kasvussa radiomainonnan lisäksi. Edellisvuoteen verrattuna ulkomainonnan muutos oli vuoden 2018 huhtikuun ja kesäkuun välisenä aikana mediamainonnassa toisiksi suurinta 9.8 prosentilla.

23.8.2018

Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen.
 
Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman nettikiusaamisen kaikkien silmille. Koulukiusaaminen on vähentynyt viime vuosina, mutta samanaikaisesti verkossa tapahtuva kiusaaminen on lisääntynyt. 
 

21.8.2018

 

Clear Channelin valtakunnallinen kauppakeskusmedia kasvaa ja kehittyy. Vaikuttava Shopping Walls-verkosto laajenee kauppakeskus Itiksen Shopping Wallin saadessa seurakseen uuden kaksipuolisen 15m2 pinnan.

Näyttävä kahdesta suunnasta kohdattava jättipinta kauppakeskuksen keskeisimmällä paikalla ei takuulla jää huomaamatta ja tarjoaa mainostajalle näyttävän tavan vaikuttaa kuluttajaan ostopäätöksen kannalta merkittävällä hetkellä.

20.8.2018

Ulkona mainos seuraa kuluttajaa päivän aikana. Ulkona mainosta ei voi blokata tai ohittaa, jolloin se on tehokas väline tietoisuuden nostamiseen ja tunnettuuden rakentamiseen.

Kuluttajat viettävät jo suurimman osan päivästä kodin ulkopuolella ja aika kasvaa vuosi vuodelta. Kotoa poistutaan aikaisin aamulla, klo 8.00 jo 60% ihmisistä eivät ole enää kotona. Lounasaikaan ja iltapäivällä lukemat hipovat jo 70%, minkä jälkeen kotiinpaluu tapahtuu tasaisena virtana iltaa kohti.