News

23.11.2017

MARKKINOILLA ON UUSI JÄTTIKOKOINEN MAINOSVERKOSTO

Clear Channel on digitaalisen kodin ulkopuolisen mainonnan ehdoton edelläkävijä ja markkinajohtaja. Tuomme markkinoille jatkuvasti uusia tuotteita mahdollistaaksemme mainostajille entistäkin paremmat mahdollisuudet kohdeyleisönsä tavoittamiseen ja puhuttelemiseen.

21.11.2017

Piristynyt taloustilanne ja kuluttajien vahva luottamus siivittävät kauppakeskukset vahvaan kasvuun niin myynnin kuin kävijämäärien osalta. kertoo tuore Kauppakeskusbarometri, jonka toteutti KTI Kiinteistötieto Oy syyskuussa 2017, ja siihen vastasi 63 kauppakeskusammattilaista.

Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä

26.10.2017

 

Clear Channel yhteistyössä Tuntematon sotilas -elokuvan kanssa
 

Tuntematon sotilas -elokuva saa ensi-iltansa huomenna perjantaina 27.10.2017 kautta maan. Clear Channel on elokuvan yhteistyökumppani.

Espoon kaupunkipyörät
20.10.2017

 

CityBike Finland ja Clear Channel toteuttavat Espoon kaupunkipyörät

 

Kaupunkipyöräoperaattori CityBike Finland on Espoon kaupunkipyörähankkeen virallinen toimittaja. Ulkomainosyhtiö Clear Channelin vastaa kaupunkipyöräjärjestelmän kaupallistamisesta. Sopimus mahdollistaa Helsingissä toteutetun menestyksekkään kaupunkipyöräkonseptin laajentumisen Espooseen.

16.10.2017

 

10 syytä käyttää ulkomainontaa

 

1. Kaikki ovat ulkona!

Ulkomainonta säilyttää asemansa massamediana. Ulkomainonta yhdessä television ja radion kanssa tarjoaa laajan peiton, jolla tavoittaa suuret joukolle ihmisiä. Ulkomainonnan tavoittavuus ja yleisö on enimmäkseen immuunia median eroosiolle ja pirstaloitumiselle joille TV ja printti ovat joutuneet alistumaan.

Ulkomainonnalla on jopa 90 %:n tavoittavuus.

 

2. Ulkomainonnan mittaaminen paranee jatkuvasti

20.9.2017

 

Ulkomainosyhtiö Clear Channel on digitaalisen mainonnan edelläkävijä Suomessa. Myös kauppakeskusmainonnassa yhtiö on Suomen vahvin, ja kasvaa jatkuvasti. Clear Channelin ainutlaatuinen mainoslaiteverkosto on synnyttänyt kokonaan uuden median: digitaalisen kauppakeskusmedian.

5.9.2017

 

Ulkomainonta on tuoreiden kansainvälisten tutkimusten vahvistamana huomiota herättävä massamedia, minkä vahvuuksia ovat huomion herättäminen, muistuttaminen ja uudelleenostoon kehoittaminen. Ulkomainonta tavoittaa käytännössä kaikki ihmiset, mutta erityisen hyvin ulkomainonnan huomaavat 18-31-vuotiaat kaupunkilaiset.