News

22.5.2018

 

Clear Channel on Helsingin Siltasaaressa toimiva arvostettu ulkomainontayritys, joka kuuluu kansainväliseen Clear Channel Communications -konserniin. Olemme kasvaneet ja kehittyneet voimakkaasti viime vuosina. Meille tunnusomaista on kehittää ja kokeilla rohkeasti uusia tapoja palvella asiakkaitamme, parantaa tuotteitamme ja tehdä työtämme iloisen tuotteliaasti. Out of home -ratkaisumme löytyvät monipuolisista kanavista ja olet varmasti törmännyt tuotteisiimme kaupungilla, kauppakeskuksissa, teiden varsilla ja lentokentällä.

21.5.2018

 

The Rex on uusi valtava digitaalinen mainospinta Helsingin ytimessä, kulttuurin ja vilkkaan jalankulkuliikenteen äärellä.

21.5.2018

 

Helsinki-Vantaan lentoasemalla vieraili lähes 6,5 miljoonaa matkustajaa tammi-huhtikuussa 2018, kasvua edellisvuoteen on peräti 12 %. Mainostajille lentoasema tarjoaa uniikin ympäristön ostokykyisen asiakaskunnan tavoittamiseen, ja kiinnostus kehittyvää Helsinki-Vantaan lentoasemaa kohtaa onkin lisääntynyt.

Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajamäärät ovat kasvaneet viime vuosina merkittävästi. Ennätyksellisten matkustajalukujen takana on muun muassa Helsinki-Vantaan yhä tärkeämpi asema Pohjois-Euroopan liikenteen solmukohtana.

16.5.2018

 

Hyödynnä pitkäaikainen brändinäkyvyys lentoaseman näyttävällä ulkomainospaikalla ilman kilpailevaa mainoshälyä

Suuret mainospinnat tuovat tutkimuksen mukaan brändeille kuuluisuutta ja ne koetaan korkealuokkaisina. Suuri pinta mahdollistaa näyttävät, luovat ja yllätykselliset toteutukset, jotka erottavat brändin muiden joukosta.

2.5.2018

 

Clear Channel laajentaa Store-mainosverkostoa S-ryhmän Arinan osuuskauppaan Pohjois-Suomessa.

Pääkaupunkiseudun osuuskauppa HOK-Elannon ja Uudenmaan osuuskauppa Varuboden-Oslan alueella Clear Channel on tarjonnut yksinoikeudella Store-mainosverkostoa kaikissa osuuskauppojen päivittäistavarakaupoissa. Nyt verkosto laajenee, kun mukaan saadaan osuuskauppa Arinan Prismat Pohjois-Suomesta.

25.4.2018

Kevät on tuonut tullessaan paljon uutta Turkuun. Mainostaja tavoittaa nyt entistä tehokkaammin ostovoimaisimmat turkulaiset.

19.4.2018

Miten rakentaa mainetta, yllättää positiivisella ja hauskalla tavalla?

Ulkomainonta rikastuttaa kaupunkikulttuuria ja elävöittää arkista ympäristöä. Innovatiiviset ja luovat ratkaisut tekevät brändeistä kuuluisia ja puhututtavat vielä pitkään. Mainoskilpailuilla kunnioitetaan luovaa työtä ja seulotaan kampanjoiden joukosta ne, jotka innovatiivisuudellaan erottuvat ja ansaitsevat tulla ikuistetuksi vuoden parhaimpiin.

10.4.2018

 

Grand One-palkintogaala on tältä vuodelta ohi ja digitaalisen mainonnan parhaimmisto palkittu.

Clear Channel seurasi erityisen tarkasti Outdoor Finlandin sponsoroimaa Paras digitaalinen ulkomainos-kategoriaa.

Parhaan digitaalisen ulkomainoksen palkinnon voitti Bob the Robotin suunnittelema, yhdessä Goljatin ja Inuitsin kanssa Elisalle toteutettu työ Elisa X JVG. Perustelut olivat seuraavat: