Perustietoa

In Flight Media – Tavoita päättäjät uudella tavalla

Finnair ja Clear Channel ovat solmineet sopimuksen, joka mahdollista spottimainonnan kaikissa Finnairin videonäytöllisissä matkustajakoneissa. Tämä tarkoittaa noin 80% lennoista ja yli 200:a lentoa päivittäin. Finnairin asiakasprofiili koostuu suurimmaksi osin liikematkustajista ja varakkaista ihmisistä, joita on muuten spottimainonnalla äärimmäisen vaikea tavoittaa. Mainoksia esitetään koneessa parhaalla mahdollisella hetkellä kun kaikki istuvat paikoillaan ja lento rauhoittuu lähtöön, puhelimet on suljettu eikä muita laitteita saa vielä käyttää.

Perustuotteena In Flight Mediassa on 30 - 90 sekunnin spotti, jota esitetään kaikilla lennoilla. Minimi kampanjajakso on yksi kalenterikuukausi.

Perustiedot Finnairista ja In-Flight Mediasta

Matkustajia: 8 013 000 ( 2011)

Laivasto : 60 lentokonetta, joista 80 % varustettu In-Flight järjestelmällä ( mainontaa)

Lentoja päivässä joissa mainontaa: 200 kpl

Kohteita: 70 +