istcr-kamppi-tarra-kuva-2-muokattu.jpg
Uutiset / Erikoistoteutus, Inspiraatio ja Media ja Ostoympäristö

Kolmiulotteinen tarra herätti huomiota Kampissa.

Tammikuussa ensi-iltaan tullut Iron Sky The Coming Race-elokuvasta tuli Suomen kallein elokuva 20 miljoonan euron budjetilla. Elokuvaa mainostettiin Adshel-pinnoilla ympäri maata, sen lisäksi näkyvyyttä tuotti Kampin keskusympyrällä ensi kertaa oleva 3D-tarra, jota kampanjoitiin 12.-15.1.

Kolmiulotteisen tarran suunnitteli ranskalainen taiteilija Tom Tag.

Toteutuksessa kolmiulotteisuus näkyy vain tietystä kulmasta katsottuna. Kampin ympyrässä katsoja tulee useammasta tulokulmasta, joten se vaati pientä oivaltamista katsojalta. Optimaalisin paikka kuvan katsomiseen oli merkitty mustalla rastilla.

Kampin keskusympyrä on keskeisellä paikalla ja näkyy kauppakeskuksen jokaiseen kerrokseen. Ohikulkijoita on vuorokaudessa keskimäärin 117 500, joka on pääkaupunkiseudun vilkkaimpia promootiopaikkoja. Vuosien varrella keskusympyrää on hyödynnetty hyvin luovilla promootioilla, esimerkkinä HP:n livepeli-tapahtuma kampanja.

hp-finland-kamppi-promo-6-muokattu.jpg

Tietokone ja oheislaitevalmistaja HP järjesti livepeli-tapahtuman joulukuussa 2018.

CCS-tutkimuksen mukaan promootiot toimivat hyvin myynnin edistämiskampanjoissa. Esimerkiksi tuote-esittelyt ja ilmaisnäytteet tuovat kokeilua ja kiinnostusta tuotetta tai palvelua kohtaan.

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi