the-style-uutiskuva.png
Uutiset / Digitaalinen, FMCG ja Ostoympäristö ja POS

The Style tavoittaa kauneudesta kiinnostuneet kuluttajat

The Style on uudenlainen media kosmetiikan alalla. Se kattaa digitaaliset mainospinnat HOK-Elannon Emotioneissa.

Pääkaupunkiseudun kuluttajat ovat keskimääräistä kiinnostuneempia mainonnasta ja asenteeltaan kulutusmyönteisempiä.

The Style on täysin uusi kanava kosmetiikan toimialalla, sillä muilla ulkomainosyhtiöillä ei ole vastaavaa mainoskanavaa. Stylen verkosto on uniikki ja vaikuttaa juuri kaupankäynnin ytimessä. Mainosnäytöt sijaitsevat myymälöiden sisäänkäynneillä, sekä sisätiloissa.

Sokos Emotion on tärkeä ostokanava toimialalla. Digitaaliset mainosnäytöt tuovat mainostajien brändit jalustalle ja kuluttajien tietoisuuteen juuri ostohetkellä.

Stylen näytöissä tuote saadaan paremmin esille juuri haluttuna sesonkina, jolloin saadaan aikaan ostopäätöksiä. Lisäksi se tuo brändeille uuden, tehokkaan tavan vaikuttaa kuluttajien mielikuvaan.

Vaikuta kuluttajan valintaan juuri ostopäätöksen hetkellä.

Tutkimusten mukaan ulkomainonta vaikuttaa vahvasti brändimielikuviin. Kosmetiikka-alalla imagolla, brändillä ja mielikuvalla on erittäin suuri merkitys. Asiakas on valmis maksamaan tuotteesta enemmän, mikäli sen imago on arvokkaampi.

Kohdentaminen onnistuu tarkkaan juuri oikealle yleisölle ja oikeaan aikaan. Tutkimusten mukaan kuluttajat haluavat saada tietoa tuoteuutuuksista, tarjouksista ja ideoista juuri myymälän sisällä.

Katso The Stylen verkosto- ja tuotetiedot

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi