Ostosympäristö

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella

LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS

”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean meikkivoiteen valinnassa, lisäsi tuotetuntemusta, sekä toi Lumenen kauneusasiantuntijuuden merkittävään rooliin kohderyhmän keskuudessa.

Kampanjan toteutus vilkkaassa Kampin kauppakeskuksessa toi huomioarvoa Lumenen meikkivoiteelle ja ohjasi kuluttajan kauppaan tekemään ostoksia. Vilkas kauppakeskusympäristö tavoittaa nykyiset asiakkaat ja vetää puoleensa uusia potentiaalisia kuluttajia. Digitaalinen erikoistoteutus herättää huomiota ja toimii erinomaisena brändinrakentajana.

Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ostosympäristö

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Ostosympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Lue lisää
3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää