polar-electro-sd-4.jpg
Case / Digitaalinen, Erikoistoteutus ja Inspiraatio

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä brändin kanssa ja toi myös paljon some-näkyvyyttä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia

Polar Arjen Sankarit

Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.

Pelaajia oli 3151kpl ja kokonais-peliaika oli 46,5 tuntia brändin kanssa. Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Kampanjakokonaisuus tavoitti noin 29,3 miljoonaa kontaktia (OTC) kampanjan aikana.

Kampanja toteutettiin Clear Channelin Shopping Digital -verkostolla seuraavissa kauppakeskuksissa; Kamppi Helsinki, Hansa Turku, Koskikeskus Tampere, Forum Jyväskylä ja Veturi Kouvola.

Kampanjan tulokset: Pelaajia oli 3151kpl. Kokonaispeliaika oli 2782 minuuttia (=46,5 tuntia aikaa brändin kanssa). Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Julkisesti jaettuja kuvia oli 50-60 kappaletta.

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi