Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

The Voicen kampanja antoi Panorama -taulujen ohi ajaville ihmisille impulssin autoradionsa kanavan vaihtoon kertomalla, mitä taajuudella tapahtuu juuri nyt.

Ohjelman tekijät kertoivat itse lyhyillä viesteillä juontojen aiheista, haastatteluista, kilpailuista, sekä musiikista. Viive oli parhaimmillaan muutamia sekunteja, joten pääsimme todella reaaliaikaisesti autoilijoiden silmiin ja mainonnan onnistuessa myös korviin.

Kampanja oli maailman ensimmäinen, jossa ulkomainostauluja päivitettiin dynaamisilla reaaliaikaisilla viesteillä tällä frekvenssillä.

Tutustu Liikenneympäristö-tuotteisiin

Liikenneympäristö - lue asiakastarinoita

HelsinkiMissio – Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila

Liikenneympäristö

HelsinkiMissio – Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila

HelsinkiMission ajankohtainen ja koskettava Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila -kampanja...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Liikenneympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Liikenneympäristö

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin...
Lue lisää