AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin.
Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa. Kampanjan ideana oli herättää työntekijöiden huomio yritysten toimipisteiden lähialueilla ja työmatkareiteillä. Tavoitteena oli lanseerata uusi tuote, kasvattaa myyntiä, saada lisää asiakaskontakteja ja helpottaa asiakkaiden kanssa toimimista.
Kampanjatoteutuksessa AinaCom hyödynsi digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksia innovatiivisella tavalla. Laatuaan ensimmäinen B2B-yleisölle kohdennettu dynaaminen ulkomainontakampanja toteutettiin yhteistyössä AinaComin, Clear Channelin ja Inuitsin kanssa.
Kampanja on näkynyt Clear Channelin digitaalisilla mainospinnoilla Helsingin keskustassa ja kauppakeskuksissa sekä Helsingin, Vantaan ja Turun isoissa Panorama-näytöissä. Kampanjan kautta AinaCom tavoitti valtavan määrän kontakteja kustannustehokkaasti ja samalla räätälöidyillä viesteillä.
Tämän päivän vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät kun hyödynnetään digitaalisen ulkomainonnan hyötyjä, kuten reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja, liikkuvan kuvan huomioarvoa tai räätälöityjä viestejä eri vuorokauden- tai viikonaikoina. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä Clear Channel tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmä vaikuttavalla ja luovalla tavalla. Clear Channel tarjoaa valtavan kontaktimäärän kustannustehokkaasti ja asiakkaan kampanjalle positiivista huomioarvoa. Palvelemme sekä valtakunnallisia toimijoita että paikallisia mainostajia innovatiivisesti ja tehokkaasti.