Dynaaminen

Canary Islands Tourism inspiroi karkaamaan etelän lämpöön


Canary Islands Tourism yhdisti nerokkaasti eurooppalaisia vaivaavan kolean säätilanteen osaksi omaa kampanjaansa ja toi asian kuluttajien tietoisuuteen hyödyntämällä dynaamista sääkohdennettua ulkomainontaa. Lopputuloksena syntyi menestyvä kokonaisuus, johon sekä mainostaja itse että kohdeyleisö olivat tyytyväisiä.

Asiakas: Canary Islands Tourism

Kampanjan tavoite: Mainostaa aurinkomatkaa talviaikaan Euroopan markkinoilla

Kohderyhmä: Kylmään kyllästyneet eurooppalaiset

Mainospinnat: Downtown Digital Metropolitan ja Shopping Digital Metropolitan

Kampanjan ajankohta: 28.11.2022-11.12.2022


Canary Islands Tourism omasi dynaamisella kampanjallaan yksinkertaiseen tavoitteen – mainostaa matkaa auringon pariin Euroopan talvisilla markkinoilla. Kampanjassa pyrittiin vetoamaan kuluttajien tunteisiin nostamalla esiin kolme kylmän arjen tavanomaista ärsykettä.

 

Escape the colds, escape the routines, escape the crowds

 

Kampanjan rakenne oli yksinkertainen, mutta tehokas. Idea kampanjaan saatiin toistamalla viime vuoden onnistunut kampanja, pyrkimyksenä parantaa tuloksia entisestään. Ajatuksena oli kohdentaa mainontaa närkästystä herättävän sään ja viikonpäivien mukaan, hyödyntämällä digitaalisia mainospintoja sekä niiden dynaamisia mahdollisuuksia.

Arkisin mainoksilla pyrittiin rohkaisemaanihmisiä poikkeamaan rutiineistaan, pakkassäällä pakenemaan kylmää ja viikonloppujen ostosruuhkissa karkaamaan väenpaljoutta. Ottamalla kiintopisteiksi nämä kolme tekijää mainonta saatiin kohdistettua oikealle yleisölle oikeaan aikaan.

 

Tutustu mainonnan tarkempaan kohdentamiseen

 

 

Onnistunut kokonaisuus hyödyttää mainostajaa sekä kohdeyleisöä

 

Luovuus ja erottuvuus – dynaamisen ulkomainonnan kannalta kaksi tärkeää tekijää – nousivat kampanjassa vahvasti esille. Mainos herätti huomiota harmaassa talvisäässä värikkäällä ulkoasullaan ja houkuttavilla rantakuvilla.

Sääkohdennuksen avulla pystyttiin vetoamaan kylmästä kärsiviin kuluttajiin, kun sää oli viestille otollisin eli pakkasen aikaan. Hyvin ajastettua materiaalia käytettiin pääviestiä tukevana elementtinä vaihdellen riippuen siitä, elettinkö arkiviikkoa tai viikonloppua. Kokonaisuus oli lämpöä uhkuva ja rentouttavia mielikuvia herättävä.

 

Dynaaminen ulkomainonta avaa rajattomia mahdollisuuksia

 

Oli kyse säätilanteesta, ajasta tai paikasta, dynaaminen ulkomainonta avaa rajattomia mahdollisuuksia eri markkinointitarkoituksiin. Canary Islands Tourism ei suinkaan ole ainoa dynaamisia elementtejä kampanjassaan hyödyntävä tekijä. Jo useampi toimija on pyrkinyt menestyen parantamaan näkyvyyttään ja tunnettuuttaan luovilla, uniikeilla ratkaisuillamme. Tutustu lisää dynaamisen ulkomainonnan etuihin ja siihen, miten me Clear Channelilla voimme parantaa yrityksesi näkyvyyttä brändillesi sopivin keinoin.

 

Lue lisää dynaamisesta ulkomainonnasta

Tourism-Board-Canaries_DD_helsinki__Mannerheimintie_2022

Dynaaminen - lue asiakastarinoita

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

Dynaaminen

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

#syöulkona-kampanjassa oli mukana yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan. Suuren suosion...
Lue lisää
Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Dynaaminen

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaaminen

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää