Kun halutaan tehdä vaikutus nopeasti sekä pysäyttää katse, huomiota herättävät sekä valtavat ulkomainospinnat tarjoavat ratkaisun. Rabble hyödynsi suuria mainospintoja tavoittaakseen laajan yleisön ja ohjatakseen heidät tutustumaan alustallaan oleviin..
Lue lisää
Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita näyttävällä ulkomainoskampanjallaan. Kampanja hyödynsi 3D-teknologiaa ja suurta kulmanäyttöä, jotka tekivät tärkeästä viestistä erottuvan ja pysäyttävän vilkkaassa..
Lue lisää
Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka korosti perheen läsnäolon merkitystä sairaalassa olevan lapsen elämässä. Kampanja oli onnistunut esimerkki siitä, miten teknologia, visuaalinen yksinkertaisuus ja..
Lue lisää
Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää alkuperätiloille asti. Luovan aineiston toimivuutta tutkittiin myymäläympäristössä ja kampanjan tuloksia todennettiin huomioarvotutkimuksella sekä kuittidatalla...
Lue lisää
Elisa halusi todentaa ulkomainonnan vaikutuksen myymäläkävijämääriin. ToinenPHD tutki, kuinka Elisan myymäläliikenne kasvoi ulkomainonnan avulla verrattuna myymälöihin, joiden lähettyvillä ei hyödynnetty ulkomainontaa.
Lue lisää
Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi koiranomistajille mahdollisuuden tuoda lemmikkinsä maistamaan ruokaa ennen ostopäätöstä. Tekoälyä ja innovatiivista teknologiaa hyödyntävä maistatusautomaatti..
Lue lisää
K-kauppias Toni Pokela halusi tehdä markkinointia niin lähellä ostopaikkaa kuin mahdollista. Tavoitteena oli ohjata Iso Omenan kävijät viereiseen K-kauppaan houkuttelevilla alennustuotteilla. Kullakin kampanjaviikolla mainostettiin kahta tuotetta, joista..
Lue lisää
Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista Broadsignin kautta. Kampanja sujui saumattomasti DSP-ostojärjestelmän ansiosta, mikä osoittaa, kuinka hyväntekeväisyys voi uudistua ja kehittyä digitaalisessa..
Lue lisää
Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään. Näyttävässä mainoksessa hyödynnettiin erikoistoteutuksen tarjoamaa erottuvuutta ja kiinnitettiin kuluttajien katse kasvipohjaisiin tuotteisiin suurilla..
Lue lisää
Valotaidefestivaali Lux Helsingin aikaan Musiikkitalon seinää koristaa SPECTRUM, tekoälypohjainen videoinstallaatio, joka on enemmän kuin vain näyttävä valoteos. Se on kunnianosoitus monimuotoisuudelle, kulttuurille ja yhteisöllisyydelle.
Lue lisää