Liikenneympäristö

Kotipizzan kampanja herätti huomiota autoilijoiden kesken

Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan hyödyntämällä Clear Channelin mainosratkaisuja. Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan. Mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä Panorama-verkosto.  Yhdistämällä mainosratkaisut kampanjalle saatiin laaja peitto autoilijoiden keskuudessa.

asiakas: Kotipizza

tavoite: Herättää huomiota, tavoittaa kuluttajat näkyvästi sekä ohjata heidät lähimpään Kotipizzaan

kampanja-aika:
Kesä 2015

TOIMIVALLA RATKAISULLA LISÄTTIIN OSTOKIINNOSTUSTA

Kotipizzan kampanja osoittautui menestyksekkääksi. Suuret jättitaulut sekä panorama -verkosto teiden varsilla selkeästi puhutteli kuluttajia. Tutkimuksen perusteella 22 % kampanjan nähneistä aikoi ostaa tuotteen. Kampanja lisäsi 14 % kuluttajan mielenkiintoa tuotteeseen. 15 % kampanjan nähneistä keskusteli kampanjasta ystävän, perheenjäsenen tai kollegan kanssa.

Clear Channelin hyvin sijoitetut maantiejättitaulut olivat heinäkuun kampanjamme kulmakivi. Pizza maistui kesälomamatkalaisille ja Kotipizzan heinäkuun myynnissä yllettiin kaikkien aikojen ennätykseen, yli 7 miljoonaan euroon. Aiomme pitää maantiejättitaulut mediamixissämme kesälomailevien kuluttajien tavoittamiseksi myös tulevina kesinä.
Kaisa Karjalainen, Kotipizza/Marketing Manager

hyödynnä yli 1100 jättitaulun vaikuttavaa verkostoamme

Klassinen eli staattinen ulkomainonta voi olla erinomainen valinta monelle mainostajalle. Ulkomainontaa ei voi ohittaa, blokata tai kelata. Staattisen ulkomainoksen voi toteuttaa helposti, eikä sen tekeminen vaadi syvällistä teknistä osaamista. Jo houkuttelevalla tuotekuvalla ja mieleenpainuvalla sloganilla voidaan herättää asiakkaan ostokiinnostus, mikäli viestiä toistetaan tarpeeksi.

Jättitaulut tavoittavat näyttävästi kuluttajat työ-, osto- ja vapaa-ajan matkojen varrella. Suuria, yli 24 m2 kokoisia staattisia mainospintoja on vaikeaa olla huomaamatta maanteiden varsilla, muun mediahälyn ollessa pienimmillään. Mainostajana voit kohdentaa kampanjasi juuri haluamallesi vaikutusalueelle, ja näin ollen varmistaa kaupallisen menestyksen.

Jättitaulut – Finland -sarjaan kuuluu 95 mainospintaa, joiden avulla voit tavoittaa valtakunnallisesti lähes 21 miljoonaa kontaktia vain kuukaudessa! Jättitaulut – Big Cities -sarjalla saat samassa ajassa 60 mainospinnalla jo 13 miljoonaa kontaktia Suomen suurimmissa kaupungeissa.

Tutustu Liikenneympäristö-tuotteisiin TARJOUSPYYNTÖ

 

 

LÄHDE
Innolink / Kotipizza Huomionarvotutkimus 2015

 

Liikenneympäristö - lue asiakastarinoita

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Liikenneympäristö

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Liikenneympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Liikenneympäristö

PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Pohjois-Kymen Sähkötarvike Oy täyttää tänä vuonna 40 vuotta, ja päätti asettaa juhlavuodelleen...
Lue lisää