Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Kampanjaan valikoitui kattava kirjo erilaisia mainospintoja.

Asiakas: Mall of Tripla
Kampanja-aika: 14.-27.10.2019, lentoasemalla 26.9.2019-1.3.2020

Mall of Tripla, Helsingin uusi sykkivä sydän, avasi ovensa Pasilassa. Mall of Tripla on kaupunkikeskus, josta löytyy kattava ravintolatarjonta, kansainväliset brändit sekä hyvinvoinnin ja viihteen palvelut. Vaiheittain valmistuvaan kokonaisuuteen kuuluu peräti 85 000 neliötä vuokrattavaa liiketilaa, 50 000 neliötä toimistotilaa, 430 hotellihuonetta ja 434 asuntoa. Lähes 30 % suomalaisista asuu 30 minuutin ajomatkan sisällä Mall of Triplasta ja uusi kaupunkikeskus on saavutettavissa kaikilla liikennevälineillä.

Mall of Tripla lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Lanseerauskampanjaan valikoitu kattava kirjo erilaisia mainospintoja – ohjaavia jättitauluja, rautatieasemia ympäristöineen sekä isoja digitaalisia pintoja. Helsingin päärautatieasemalla 2-puoliset Megabannerit herättelivät junamatkustajien huomiota ja myös lentomatkustajia muistutettiin Mall of Triplan avauksesta Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Lentoasemaltahan pääsee kätevästi 22 minuutissa Mall of Triplaan ostoksille, syömään ja viihtymään. Airport on uniikki mainosympäristömme, joka tarjoaa parhaan tarttumapinnan muun muassa ostovoimaiseen yleisöön ja aktiivisiin kuluttajiin.

Tutustu airport-tuotteisiin

 

Suuret digitaaliset mainospinnat parhailla paikoilla tarjoavat ainutlaatuisen estradin myös lanseerauksille. Mall of Triplan lanseerauskampanjassa näyttäviksi mainospinnoiksi valikoituvat The Rex ja The Fame. Suurilla digitaalisilla mainospinnoilla voi puhutella suurta yleisöä ja tavoittaa kuluttajat premium-mainospaikoilla – moderneilla ja huomiota herättävillä ratkaisuilla.

Tutustu Isot Digit-tuotteisiin

 

Ulkomainonnan hyödyt lanseerauskampanjoissa

Ulkomainonnan hyödyt lanseerauskampanjoissa puhuvat puolestaan. Koska ulkomainonta on massamedia, on sen tavoittavuus omaa luokkaansa. Kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat mainostaulumme tavoittavat hetkessä suuret yleisömäärät. Lisäksi ulkomainonnassa viesti kohdataan useamman kerran kampanjan aikana.

Ulkomainonnassa lanseerauskampanjat ovat räätälöitävissä tarpeen mukaan. Ulkomainonta tekee brändin näkyväksi oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tukee näin brändin maineen rakentamista. Lanseerauskampanjoissa voi hyödyntää myös näyttäviä erikoisratkaisuja. Luovalla ratkaisulla brändi saa valtavan määrän huomioarvoa.

Ulkomainonnan avulla brändi jalkautetaan ihmisten tietoisuuteen. Se on kustannustehokas ja joustava mainosratkaisu. Ulkomainonta saa aikaan huomaamista, harkintaa ja ostopäätöksiä.

 

Haluaisitko toteuttaa huomiota herättävän ja mieleenpainuvan lanseerauskampanjan kanssamme?Kerromme inspiroivista mahdollisuuksista mielellämme lisää.

OTA YHTEYTTÄ             MIKSI ULKOMAINONTA?

 

 

 

 

Matkustusympäristö - lue asiakastarinoita

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Matkustusympäristö

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää
Fortum on rakentanut brändiä lentoasemalla jo yli 10 vuotta

Matkustusympäristö

Fortum on rakentanut brändiä lentoasemalla jo yli 10 vuotta

Lentoasema on monella tapaa ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen mainosympäristö. Se on ympäristö,...
Lue lisää
Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Matkustusympäristö

Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Finavia toteutti yhdessä TWBA\Helsingin ja Clear Channelin kanssa luovan kampanjan, josta syntyi...
Lue lisää

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Digitaalinen mainonta

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Digitaalinen mainonta

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Lue lisää
Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Digitaalinen mainonta

Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Clear Channel lanseerasi viime vuoden lopulla ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen, jonka...
Lue lisää