Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Ulkomainonta toimii erinomaisesti ajankohtaisten aiheiden esiintuojana. Ingmanin kesäinen Creamy-jäätelökampanja näkyi toukokuussa Clear Channelin mainosverkostoissa Shopping Digital ja Downtown DigitalLisäksi erikoisratkaisuna Kampin, Hansan ja Koskikeskuksen kauppakeskuksissa Creamy houkutteli kuluttajia viettämään aikaa pehmeän jäätelöbrändin maailmassa. Ingmanin Creamy-brändi näkyi luovasti myös mainoslaitteiden koteloinnissa. Pehmeän vaaleanpunaiseksi koteloitu digitaalinen kampanja haastoi ihmisiä kokeilemaan onnenpyörää, josta oli mahdollisuus voittaa jäätelöä sekä koko perheen matka Muumimaailmaan.

Erikoistoteutuksen mainosvälineeksi valikoitui Shopping Digital -näyttö, jonka interaktiivisen kosketusominaisuuden avulla voidaan aktivoida kohdeyleisöä, erottua ja luoda ilmiöitä vuorovaikutteisilla toteutuksilla. Tutkimusten mukaan Ingman Creamyn tapaisen animoidun mainoksen parissa vietetään 60% enemmän aikaa.

"Kampanjalla haluamme herättää huomiota sekä vaikuttaa positiivisella tavalla tunteisiin aktivoimalla kiinnostuneita kuluttajia pelin avulla vuorovaikutukseen Ingman Creamyn -premiumjäätelöbrändin kanssa. Tavoitteena on lisätä Ingman Creamyn tunnettuutta sekä lisätä positiivisia assosiaatioita brändiin hauskalla ja leikkisällä toteutuksella. Kohderyhmänä ovat erityisesti perheelliset, 25-45 -vuotiaat kaupunkilaiset," Unileverin Ice Cream Desserts brand manager Hilla Carpén sanoo.

 Unilever Kamppi (4)

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Digitaalinen mainonta

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Lue lisää
Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Digitaalinen mainonta

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää
PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Digitaalinen mainonta

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Ostosympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ostosympäristö

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Ostosympäristö

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Kaupunkiympäristö

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää
Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Kaupunkiympäristö

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää
Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Kaupunkiympäristö

Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Unfold Finlaysonin seikkailumieltä ja arvoitusta herättävät ulkomainokset herättivät kaduilla...
Lue lisää