Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa.

LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS

Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

Mannerheimintien Adsheleihin ja Pilareihin oli asennettu Lidlin oikeita paistotuotteita yhteensä 150 leipää, noin 40 ruissämpylää ja 20 korvapuustia.  Raikkaassa talvisäässä mainos piristi päivittäin noin 40 000 kadulla kulkevaa kuluttajaa. Mainos näkyi myös Kampin mahtavalla The Wallilla.

Lue lisää M&M:n artikkelista: Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Tutustu Kaupunkiympäristö-tuotteisiin Tutustu paikallisratkaisuihin

Paikallisratkaisut - lue asiakastarinoita

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

Paikallisratkaisut

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti...
Lue lisää
Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Paikallisratkaisut

Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Kotipizza on toteuttanut herkullisen Jättitaulu-kampanjan jo useana kesänä peräkkäin. Kampanjan...
Lue lisää
Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Paikallisratkaisut

Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Unfold Finlaysonin seikkailumieltä ja arvoitusta herättävät ulkomainokset herättivät kaduilla...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Kaupunkiympäristö

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää
Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Kaupunkiympäristö

Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Elisa halusi todentaa ulkomainonnan vaikutuksen myymäläkävijämääriin. ToinenPHD tutki, kuinka...
Lue lisää
#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

Kaupunkiympäristö

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

#syöulkona-kampanjassa oli mukana yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan. Suuren suosion...
Lue lisää