Ostosympäristö

LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin touch-ominaisuudella varustettuja kauppakeskusnäyttöjä, jotka mahdollistivat vuorovaikutteisen erikoistoteutuksen.

Asiakas: Lidl
Kampanja-aika: 15.8.2016 - 21.8.2016

Kauppakeskuskävijät pääsivät meikkaamaan huippumalli Kirsi Pyrhösen kasvoja koskettamalla mainosnäyttöä.
Voit katsoa YouTubestamme videon toteutuksesta. Mainosvälineeksi valittiin Shopping Digital -näyttö, jonka interaktiivisen kosketusominaisuuden avulla voidaan aktivoida kohdeyleisöä, erottua ja luoda ilmiöitä vuorovaikutteisilla toteutuksilla. Kampanja toteutettiin Kampin, Citycenterin, Itiksen, Sellon ja Hansan kauppakeskuksissa. Ulkomainonnan lisäksi kampanjassa hyödynnettiin muun muassa televisio- sekä lehtimainontaa. 

Dominoidut mainoslaitteet koteloitiin huomioarvon maksimoimiseksi. Jo laitteen ulkokuori houkutteli kävijöitä kokeilemaan huippumallin meikkaamista. Kotelointi sai mainoslaitteen erottumaan, herättämään mielenkiinnon sekä korosti brändin visuaalista ilmettä. Se on erinomainen keino, kun brändi halutaan tuoda voimakkaasti esille esimerkiksi lanseerausten tai isojen kampanjoiden yhteydessä.
Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin

SHOPPING DIGITAL TAVOITTAA ASIAKKAAT OSTOPÄÄTÖKSEN HETKELLÄ

Shopping Digital on erinomainen keino tavoittaa kuluttajat, jotka ovat jo ostoaikeissa. Vilkas kauppakeskusympäristö tavoittaa sekä nykyiset että potentiaaliset asiakkaat. Se on tutkitusti tehokas mainosympäristö: Jopa 42 % suomalaisista kertoo ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen1.Mainonta koetaan kuuluvan myös olennaisena osana kauppakeskuksiin ja siihen suhtaudutaan positiivisesti1.

Tutustu ostopolkututkimukseen TARJOUSPYYNTÖ

Shopping Digital -verkostomme tavoittaa kuluttajat valtakunnallisesti 35 kauppakeskuksessa ympäri Suomen. Koko verkoston viikkokontaktien määrä on huimat 56,8 miljoonaa, ja pintoja on yhteensä 427.
Mikäli tavoittelet paikallista näkyvyyttä, voimme valita kampanjan mainoslaitteiden sijainnit juuri sinun tarpeiden mukaan.

Lue lisää kauppakeskusmainonnan hyödyistä.
lue artikkeli


LÄHDE:
1. Clear Channel Suomi: Ostopolkututkimus (2018)

 

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Ostosympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Lue lisää
SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas:...
Lue lisää
GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää