Digitaalinen mainonta, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä. Tarkoituksena oli tuoda uusi ripsiväri kohdeyleisön tietoisuuteen kuluttajan ostopolun varrella. Lue lisää toteutuksesta, jossa hyödynnettiin upeasti 3D-elementtejä!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä: Ydinkohderyhmä oli Z-sukupolvi ja nuoret, noin 1835-vuotiaat naiset, jotka tavoittelevat näyttäviä ripsiä

Käytetyt pinnat: Shopping Wall -verkosto

Kampanjan ajankohta: 13.2.–19.2.2023

 

Ulkomainonta antaa runsaasti mahdollisuuksia toteuttaa entistä luovempia kokonaisuuksia, jotka on helppoa kohdistaa juuri halutulle kohderyhmälle. Isot ja vaikuttavat pinnat, 3D:n hyödyntäminen ja kauppakeskusympäristö olivatkin juuri oikeat valinnat L'Oréalin pysäyttävälle lanseerauskampanjalle.

 

Mainos sai kirjaimellisesti lisäulottuvuuden 3D:n avulla  

L'Oréalin kampanjassa haluttiin tuoda Telescopic Lift -ripsiväri upeista ripsistä haaveilevan kohderyhmän tietoisuuteen ostopolun tärkeimmällä hetkelläKauppakeskusmainonta ohjaa kuluttajat kauppaan tekemään ostoksia, ja siksi se sopi loistavasti kampanjaan. Kaupallinen ympäristö otettiin näyttävästi haltuun hyödyntäen realistista 3D-toteutusta, ja uusi tuote tuotiin kuin suoraan kuluttajan ostoskoriin.

 

Lue: Parempaa ulkomainontaa

 

Tarkoituksena oli luoda mainos, joka erottuu joukosta ja jättää uutuustuotteen yleisön mieleen elämyksellisissä kauppakeskuksissa. Kampanjan pääviesti "nosta ripset seuraavalle tasolle +5mm pituutta ripsiin, volyymia ja kohotusta sekä 36h kestoa" välittyikin toteutuksesta vahvasti.

 

"Ripsivärissä on hyvin ainutlaatuinen harja, ja mainoksemme onnistuu esittelemään tämän hauskalla tavalla käyttämällä 3D-tehosteita. 3D:n etuna on, että se antaa lisäulottuvuuden melko kirjaimellisesti mainoksen tuotekokemukselle. Näin uskomme voivan vaikuttaa enemmän brändin ja tuotteen muistamiseen vielä kuluttajan ostopolun jälkeenkin,” kertoo Alexandra Jonerheim, Nordic Product Brand Manager L’Oréal Paris Make-up; Eyes & Collections.

 

Ulkomainonta erinomaisena kanavana tunnettuuden kasvattamiseen 

Digitaalinen ulkomainonta on erinomainen mediakanava tavoittavuutensa vuoksi. Etenkin lanseerauskampanjoille ulkomainosratkaisut antavat loistavan mahdollisuuden tietoisuuden lisäämiseen brändin vahvistamisen lisäksi. 

 

”Vaikuttava lanseeraus oli tärkeää, joten valitsimme digitaalisen ulkomainonnan ja suuret, puhuttelevat mediavalinnat tukemaan muuta mediastrategiaamme, joka tähtää pääasiassa tavoittamiseen ja tunnettuuteen,” lisää Laura García Díaz, Senior Nordic Client Manager, Wavemaker.

"Tulokset olivat erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla," kertoo Laura García Díaz.

 

"They got overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris," says Laura García Díaz.

 

Onnistuneen yhteistyön ansiosta lopputulos oli juuri niin näyttävä kuin osattiin odottaakin ulkona suurilla pinnoilla ihasteltuna toteutus jopa ylitti odotukset. 

 

Katso video: 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Digitaalinen mainonta

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää
Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Digitaalinen mainonta

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Lumoral esittäytyi näyttävästi vaikuttavalla ulkomainoskampanjalla

Isot Digit

Lumoral esittäytyi näyttävästi vaikuttavalla ulkomainoskampanjalla

Koite Health Oy:n uusi innovaatio Lumoral esiteltiin yleisölle Helsingin ydinkeskustan näyttävillä...
Lue lisää
Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Isot Digit

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Clear...
Lue lisää
Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Kauppakeskusmedia

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa L'oréal Maybelline New Yorkin uuden...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää
Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Kauppakeskusmedia

Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Elisa halusi todentaa ulkomainonnan vaikutuksen myymäläkävijämääriin. ToinenPHD tutki, kuinka...
Lue lisää