Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Lumoral esittäytyi näyttävästi vaikuttavalla ulkomainoskampanjalla

Koite Health Oy:n uusi innovaatio Lumoral esiteltiin yleisölle Helsingin ydinkeskustan näyttävillä mainospinnoilla. Tiedottava lanseerauskampanja sai yleisön kiinnostumaan suunterveydestään upeat tulokset puhuvat puolestaan! Lue lisää onnistuneesta kampanjasta alta. 

 

Asiakas: Koite Health Oy

Kampanjan tavoite: Tuoda uusi keksintö kohderyhmän tietoisuuteen ja kasvattaa tuotteen myyntiä 

Kohderyhmä: Omasta suunterveydestään kiinnostuneet suomalaiset 

Käytetyt pinnat: Helsingin päärautatieaseman megabannerit, The Fame, The Rex, The Wall

Kampanjan ajankohta: 17.10.2022-30.10.2022 

 

Koite Healthin kampanja puhui suunterveyden puolesta. Lumoral on ratkaisu suun ongelmiin, sillä se poistaa plakin helposti ja turvallisesti kotona valolla aktivoitavan suuhuuhteen avulla. Uusi innovaatio haluttiin esitellä näyttävästi, joten kohderyhmää lähestyttiin puhuttelevan ulkomainoskampanjan välityksellä. 

 

Isot digit – isot tulokset 

Vilkkaiden sijaintien suuret digitaaliset mainospinnat tarjoavat ainutlaatuisen estradin brändimainonnalle. Lumoralin mainospinnoiksi valikoituivat ydinkeskustan digitaaliset premium-pinnat; The Fame, The Rex ja The Wall sekä Helsingin päärautatieaseman megabannerit, jotka tavoittavat satojatuhansia matkustajia päivittäin.

 

”Valitsimme isot digitaaliset pinnat kontekstin takia. Lumoral on ensiluokkainen suunterveyttä parantava menetelmä, jonka taustalla on vuosia kestänyt tieteellinen tutkimus. Lumoral täyttää mm. Fimean lääkinnälliselle laitteelle asettamat korkeat vaatimukset. Terveysteknologian ympärillä on kova kohina. Myös tuotteita, joilla ei ole välttämättä minkäänlaista tieteellistä näyttöä, markkinoidaan varsin vapaasti sosiaalisessa mediassa.

Halusimme tuoda tuotteemme esiin esimerkiksi Musiikkitalon isolla digitaalisella pinnalla, koska siinä esitettyjen viestien paikkaansapitävyys tarkistetaan ja samalla yritys on samassa visuaalisessa maisemassa muun muassa Eduskuntatalon ja Oodin kanssa”, Ruuska kuvailee. 

 

Ulkomainonnan myötä verkkosivujen kävijämäärät sekä verkkokaupan myynti lähtivät todella kovaan nousuun. Mahtavat tulokset kannustavat hyödyntämään ulkomainontaa tulevaisuudessakin.

 

”Kampanja saavutti sille asetetut tavoitteet selvästi ja tuotteen myynti ylitti kaikki odotukset sekä kampanjan aikana että sitä seuraavina kuukausina. Ulkomainonta on meidän keräämämme datan perusteella erittäin hyvä kanava saada näkyvyyttä brändille ja toistoa yrityksen markkinointiviestinnälle”, kertoo Koite Healthin markkinointijohtaja Pekka Ruuska.

 

Joustavaa, helppoa ja tuloksellista yhteistyötä 

Asiakas on kaiken tekemisemme lähtökohta – hyvällä yhteistyöllä ja vuorovaikutuksella saamme aikaan parhaita tuloksia. Koite Health oli erittäin tyytyväinen toteutettuun kampanjaan ja yhteistyöhön Clear Channelin kanssa.

 

”Ulkomainonnan suunnittelu yllätti positiivisesti sen joustavuudella. Esimerkiksi rautatieaseman jo valmiiksi tulostettuun megabanneriin tuli vielä edellisenä päivänä pakollinen muutos, mutta se saatiin vielä helposti hoidettua liimaamalla ylimääräinen kaistale kangasta printtiin. Clear Channelin kanssa yhteistyö on ollut helppoa ja joustavaa – suosittelen! Käytämme ulkomainontaa ehdottomasti myös jatkossa”, Ruuska jatkaa.

 

Katso video:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lue lisää:

Isot digit – suurimmat digitaaliset mainospinnat »

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Digitaalinen mainonta

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää
PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Digitaalinen mainonta

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

Digitaalinen mainonta

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä....
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Kaupunkiympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Kaupunkiympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Isot Digit

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Isot Digit

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Clear...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

Isot Digit

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä....
Lue lisää