Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja peitto kustannustehokkaasti. Kampanja sopi vallitsevaan tilanteeseen täydellisesti ja auttoi luomaan kestävän, voimakkaan tunnesiteen kuluttajiin. Kolme viikkoa..
Lue lisää
Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus on huipussaan. 3 Kaveria päätti hyödyntää tätä otollista aikaa ja lanseerasi ensimmäisen ulkomainoskampanjansa S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa. Kampanjan..
Lue lisää
HelsinkiMission ajankohtainen ja koskettava Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila -kampanja näkyi Helsingin katukuvassa koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan aikana. Kampanja muistutti, että yksinäisyys koskettaa poikkeustilan aikaan kaikkia, mutta..
Lue lisää
Maalis-huhtikuun 2020 vaihteessa olimme mukana tukemassa Telian #yhdessä-kampanjaa, jossa haluttiin antaa ääni pienyrittäjille. Tarkoituksena oli kannustaa sekä suurempia yrityksiä että kuluttajia tukemaan suomalaisia yrittäjiä vallitsevan talousahdingon..
Lue lisää
Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla mainosviesteillä. Onnistunut kampanja kasvatti tehokkaasti sekä tilausten että asiakkaiden määrää. Clear Channel sai kiitosta myös hyvästä yhteistyöstä ja mainoskampanja..
Lue lisää
Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin tunnistettu ulkomainonnan tehokkuus Kotipizzan markkinoinnissa: ulkomainonnan ROMI eli Return of Marketing Investment on erinomaisella tasolla. Muut analyysit..
Lue lisää
Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja vaihtelevuudellaan. Ne elävät siinä hetkessä ja paikassa reagoiden johonkin muuttujaan, kuten aikaan tai säätilaan. Tämä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä..
Lue lisää
Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden tehostekeinona ei tule unohtaa. Ulkomainonta tarjoaa ainutlaatuisen keinon lisätä kampanjan näkyvyyttä sekä toistoa huomattavasti. Lokakuussa FOX hyödynsi..
Lue lisää
SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas: Farmageddon -elokuvan merkeissä. Kampanja oli onnistunut ja Clear Channel sai kiitosta erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä.
Lue lisää
Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Kampanjaan valikoitui kattava kirjo erilaisia mainospintoja.
Lue lisää