Valio Oltermanni halusi tehostaa liikenneturvallisuuskampanjaansa mahdollisimman vaikuttavasti, juuri siellä missä se olisi kaikkein merkityksellisintä. Tavoitteena oli kiinnittää autoilijoiden huomio nopeusrajoitusten tärkeyteen, kun lapset alkavat taas..
Lue lisää
Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.
Lue lisää
Visit Pori houkutteli lentomatkustajia Yyteriin äänimarkkinointia sisältävällä kampanjallaan. Lentoasema on monipuolinen mediaympäristö, jossa brändit voivat kohdata kattavasti erilaisia sidosryhmiä. Jo lyhytaikainen näkyvyys lentoasemalla auttaa..
Lue lisää
Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.
Lue lisää
LUX Helsinki toi iloa talven pimeyteen 5.-9.1.2019 valaisten kaunista Etu-Töölön aluetta. Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani.
Lue lisää
Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central -näytölle toteutettu Kotipizzan kampanja, jossa käytettiin sijaintikohdennettua mainontaa. Kampanja toteutettiin jo toistamiseen vuoden 2018 jatkoksi...
Lue lisää
Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisen kansalaisyhteiskunnan välttämättömänä..
Lue lisää
AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin. Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa...
Lue lisää
Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin Suomen markkinoille näyttävästi. Lanseerausviikolla Enefitin toimitusjohtaja Ville Pentti paljasti oman päivittäisen sähkönkulutuksensa Downtown Digital..
Lue lisää