Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Asiakas: Pepsodent
Kohdeyleisö: 25-44-vuotiaat

Kampanjan tavoite: Hakea näkyvyyttä ja tunnettuutta Pepsodentin uudelle brändikommunikaatiolle, jolla halutaan viestiä että "Jokainen hymy on tärkeä"

 

Pepsodent-brändi kokeili ensimmäisenä mainostajana Emotion-toteutusta, jossa interaktiivisille mainosnäytöille asennettu, kasvonilmeitä tunnistava motion sensor -kamera reagoi esitettyyn hymyyn hymyilemällä takaisin. Hymyjen tarina -kampanja oli nähtävillä toukokuussa Clear Channelin Shopping Digital -verkostossa Kampin, Hansan, Koskikeskuksen, Jumbon ja Iso Omenan kauppakeskuksissa. 

Clear Channel toi interaktiivisen Emotion-toteutuksen ensi kertaa demonstroitavaksi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan NextM, joka järjestettiin maaliskuussa 2019. Ei siis kulunut kuin runsas kuukausi, kun  toteutus oli jo livenä ja asiakkaan käytössä levittämässä hymyn ilosanomaa lukuisilla digitaalisilla mainosnäytöillä.

”Ulkomainonta tukee erinomaisesti televisiokampanjaamme, ja tämä toteutus sopi erityisen hyvin kampanjamme ideaan ”hymyjen tarinoista” sekä vahvisti samalla konseptia Pepsodent-hymyistä #pepsodenthymy. Halusimme myös olla mukana kokeilemassa uudenlaista interaktiivista toteutusta perinteisen ulkomainoksen sijaan."

- Susanna Lehvonen, Nordic Brand Manager, Unilever.

 

Innovatiivisuus osana kaupunkikuvaa

Innovatiiviset ulkomainonnan muodot ovat osana modernin kaupunkikuvan rakentamista. AR-toteutukset ja interaktiiviset kosketusnäytöt ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, miten Clear Channel toimii ulkomainonnan edelläkävijänä ja mahdollistaa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyt innovatiiviset mainosratkaisut.

"Digitaalisen ulkomainonnan avulla voidaan toteuttaa vaikuttavia kampanjoita, jotka erottuvat, luovat ilmiöitä ja aktivoivat kohdeyleisön yllättävilläkin tavoilla."

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Digitaalinen mainonta

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin...
Lue lisää
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Digitaalinen mainonta

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Ostosympäristö

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää...
Lue lisää
Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Ostosympäristö

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää

Erikoistoteutus - lue asiakastarinoita

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Erikoistoteutus

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Erikoistoteutus

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Lue lisää
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Erikoistoteutus

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Kaupunkiympäristö

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää
Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Kaupunkiympäristö

Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Clear Channel lanseerasi viime vuoden lopulla ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen, jonka...
Lue lisää
FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Kaupunkiympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Lue lisää