Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Asiakas: Pepsodent
Kohdeyleisö: 25-44-vuotiaat

Kampanjan tavoite: Hakea näkyvyyttä ja tunnettuutta Pepsodentin uudelle brändikommunikaatiolle, jolla halutaan viestiä että "Jokainen hymy on tärkeä"

 

Pepsodent-brändi kokeili ensimmäisenä mainostajana Emotion-toteutusta, jossa interaktiivisille mainosnäytöille asennettu, kasvonilmeitä tunnistava motion sensor -kamera reagoi esitettyyn hymyyn hymyilemällä takaisin. Hymyjen tarina -kampanja oli nähtävillä toukokuussa Clear Channelin Shopping Digital -verkostossa Kampin, Hansan, Koskikeskuksen, Jumbon ja Iso Omenan kauppakeskuksissa. 

Clear Channel toi interaktiivisen Emotion-toteutuksen ensi kertaa demonstroitavaksi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan NextM, joka järjestettiin maaliskuussa 2019. Ei siis kulunut kuin runsas kuukausi, kun  toteutus oli jo livenä ja asiakkaan käytössä levittämässä hymyn ilosanomaa lukuisilla digitaalisilla mainosnäytöillä.

”Ulkomainonta tukee erinomaisesti televisiokampanjaamme, ja tämä toteutus sopi erityisen hyvin kampanjamme ideaan ”hymyjen tarinoista” sekä vahvisti samalla konseptia Pepsodent-hymyistä #pepsodenthymy. Halusimme myös olla mukana kokeilemassa uudenlaista interaktiivista toteutusta perinteisen ulkomainoksen sijaan."

- Susanna Lehvonen, Nordic Brand Manager, Unilever.

 

Innovatiivisuus osana kaupunkikuvaa

Innovatiiviset ulkomainonnan muodot ovat osana modernin kaupunkikuvan rakentamista. AR-toteutukset ja interaktiiviset kosketusnäytöt ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, miten Clear Channel toimii ulkomainonnan edelläkävijänä ja mahdollistaa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyt innovatiiviset mainosratkaisut.

"Digitaalisen ulkomainonnan avulla voidaan toteuttaa vaikuttavia kampanjoita, jotka erottuvat, luovat ilmiöitä ja aktivoivat kohdeyleisön yllättävilläkin tavoilla."

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Digitaalinen mainonta

Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Maalis-huhtikuun 2020 vaihteessa olimme mukana tukemassa Telian #yhdessä-kampanjaa, jossa haluttiin...
Lue lisää
Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Digitaalinen mainonta

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Lue lisää
Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Digitaalinen mainonta

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää
3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää
GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää

Erikoistoteutus - lue asiakastarinoita

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Erikoistoteutus

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Erikoistoteutus

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Lue lisää
Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Erikoistoteutus

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi tehostaa liikenneturvallisuuskampanjaansa mahdollisimman vaikuttavasti,...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

Kaupunkiympäristö

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

#syöulkona-kampanjassa oli mukana yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan. Suuren suosion...
Lue lisää
Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Kaupunkiympäristö

Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Elisa halusi todentaa ulkomainonnan vaikutuksen myymäläkävijämääriin. ToinenPHD tutki, kuinka...
Lue lisää
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Kaupunkiympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Lue lisää