Digitaalinen mainonta, Isot Digit, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Kun halutaan tehdä vaikutus nopeasti sekä pysäyttää katse, huomiota herättävät sekä valtavat ulkomainospinnat tarjoavat ratkaisun. Rabble hyödynsi suuria mainospintoja tavoittaakseen laajan yleisön ja ohjatakseen heidät tutustumaan alustallaan oleviin kampanjoihin. Sovelluksen käyttäjämäärät ja kuluttajien aktiivisuus kasvoivat, kun vahva brändiviesti kohtasi kaupunkilaiset tehokkaasti sijoitetuilla ulkomainospaikoilla.


Asiakas: Rabble

Kampanjan pääviesti: Tuoda esille Rabblen alustalla olevia kampanjoita

Kohderyhmä: Yli 18-vuotiaat ruokakaupoissa asioivat kuluttajat

Mainospinnat: Signature

Kampanjan ajankohta: 20.01-202526.01.2025


Rabble on Ruotsissa perustettu, Pohjoismaissa toimiva sovellus, joka tarjoaa kuluttajille rahaa takaisin ruokakaupassa tehdyistä ostoksista. Yritys lanseerasi alkuvuodesta 2022 suuren suosion saavuttaneen Cashback-palvelun, ja tekee yhteistyötä satojen kuluttajabrändien kanssa tarjoten näiden tuotteista erilaisia etuja. Ostoksia voi tehdä missä tahansa myymälässä, jossa kampanjatuotteita on saatavilla, ja Rabblen kautta saa osuuden rahoista takaisin.

"Haluamme näkyä meidän sovelluksen ja somen lisäksi monikanavaisesti myös ulkomainonnan avulla, jotta tavoitamme uusia käyttäjiä sekä voimme tarjota asiakkaidemme kampanjoille lisänäkyvyyttä", kuvailee Anniina Vainikainen, Rabble Suomen asiakkuusvastaava.

 

Näyttävät Signature-pinnat herättävät huomion

Suuret sekä näyttävät Signature-pinnat ovat yksi tehokkaimmista tavoista herättää huomio sekä tuoda tunnettuutta brändille. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevat premium-mainospaikat tavoittavat kuluttajat kaupan ja kulttuurin keskittymissä sekä vilkkaiden kulkureittien varrella.

Valtavat digitaaliset näytöt takaavat näkyvyyden jo kaukaa esimerkiksi uudistuneelta Lasipalatsinaukiolla sijaitseva The Rex -mainospinta tavoittaa jopa 138 000 silmäparia viikossa

"Suuret pinnat tukevat Rabblen kampanjoita ja kampanjaviesti tulee selkeästi esille, eikä kukaan voi välttyä mainonnalta", jatkaa Anniina Vainikainen.

 

Vahva brändi-ilme ja selkeä pääviesti erottuivat edukseen

Kun kuluttajat kohtaavat laadukasta ja erottuvaa mainontaa merkittävissä kohtaamispaikoissa, se jää mieleen ja rakentaa brändin tunnettuutta tehokkaasti. Ulkomainonta tuki Rabblen tavoitteita olla näkyvästi esillä ja muistutti kuluttajia sovelluksen tarjoamista eduista. 

"Ulkomainonnassa selkeys on avainasemassa. Tämä korostuu erityisesti isoilla pinnoilla, joilla pienet yksityiskohdat voisivat jäädä helposti huomioimatta", lisää Anniina Vainikainen.

 

Ulkomainonnalla selkeää käyttäjämäärien kasvua

Rabblen keskeinen tavoite oli tavoittaa mahdollisimman laaja yleisö ja ohjata kuluttajat tutustumaan alustan kampanjoihin. 

"Huomasimme käyttäjämäärien kasvua sekä kuluttajien aktiivisuuden kasvaneen ulkomainonnan aikana", kertoo Anniina Vainikainen.

Rabblen mukaan yhteistyö Clear Channelin kanssa on aina ollut vaivatonta ja sujuvaa.

"Yhteistyö on ollut aina hyvin sujuvaa. Clear Channel tuntee meidän tarpeemme sekä millaista ulkomainontaa Rabble haluaa toteuttaa. Olemme aina saaneet nopeaa palvelua ja joustavuus on ehdottomasti yksi Clear Channelin suurimmista vahvuuksista", toteaa Anniina Vainikainen.

 

Tutustu Signature-pintoihimme » 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

HOK-Elannon dynaaminen kampanja mukautui Suomen arvaamattomaan säähän

Digitaalinen mainonta

HOK-Elannon dynaaminen kampanja mukautui Suomen arvaamattomaan säähän

HOK-Elannon Terassikesä -kampanja houkutteli kaupunkilaisia ravintoloidensa terasseille sään mukaan...
Lue lisää
Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Digitaalinen mainonta

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää
Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Digitaalinen mainonta

Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Maailman johtavan kuplavesien valmistajan SodaStreamin selkeät ja hyväntuuliset ulkomainokset...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The...
Lue lisää
Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central...
Lue lisää
Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Isot Digit

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Clear...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Inspiraatio

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää
Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Inspiraatio

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Inspiraatio

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää

Mainonnan toimivuus - lue asiakastarinoita

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Mainonnan toimivuus

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Mainonnan toimivuus

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää
Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Mainonnan toimivuus

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Lue lisää