Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

The Voicen kampanja antoi Panorama -taulujen ohi ajaville ihmisille impulssin autoradionsa kanavan vaihtoon kertomalla, mitä taajuudella tapahtuu juuri nyt.

Ohjelman tekijät kertoivat itse lyhyillä viesteillä juontojen aiheista, haastatteluista, kilpailuista, sekä musiikista. Viive oli parhaimmillaan muutamia sekunteja, joten pääsimme todella reaaliaikaisesti autoilijoiden silmiin ja mainonnan onnistuessa myös korviin.

Kampanja oli maailman ensimmäinen, jossa ulkomainostauluja päivitettiin dynaamisilla reaaliaikaisilla viesteillä tällä frekvenssillä.

Tutustu Liikenneympäristö-tuotteisiin

Liikenneympäristö - lue asiakastarinoita

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi tehostaa liikenneturvallisuuskampanjaansa mahdollisimman vaikuttavasti,...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Liikenneympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Liikenneympäristö

Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Bolt.Works kampanjoi näkyvästi Clear Channelin mainosverkostossa kevään ja kesän 2020 aikana...
Lue lisää