Ajankohtaista

Uutiset / Tutkimus

Näin kohdistat ulkomainoksesi oikein

Ulkomainonta on tuoreiden kansainvälisten tutkimusten vahvistamana huomiota herättävä massamedia, minkä vahvuuksia ovat huomion herättäminen, muistuttaminen ja uudelleenostoon kehoittaminen. Ulkomainonta tavoittaa käytännössä kaikki ihmiset, mutta erityisen hyvin ulkomainonnan huomaavat 18-31-vuotiaat kaupunkilaiset.

Lue lisää
Uutiset / Digitaalinen, Erikoistoteutus

Lidl avasi ikkunan Aasiaan

Juttele jotain, vilkuta vähän – olet suorassa lähetyksessä Singaporeen!” kehottaa Lidlin Aasia-viikkojen kampanja Kampin keskuksessa Helsingissä. Tämän viikon ajan Lidl tarjoaa Clear Channelin digitaalisten näyttöjen välityksellä suomalaisille ja singaporelaisille suoran yhteyden toisiinsa.

Lue lisää

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi