
Olemme kuunnelleet toiveitanne – aineistokokojen määrä vähenee
Aineistokokomme mukautetaan media-alalla yleisesti käytössä oleviin kokoihin. Näin varmistamme, että mainontasi on aina yhteensopivaa, laadukasta ja helposti toteutettavissa eri medioihin.
Otamme käyttöön tv-mainonnastakin tutun 10 % marginaalin eli suojarajan, jonka alueelle ei tulisi sijoittaa tärkeää tietoa. Myös osa muista ulkomainostoimijoista hyödyntää jo samaa suojarajaa. Valtaosaan kampanjoista tarvitaan edelleenkin vain yksi aineistokoko (1080 x 1920 px).
Valtakunnallisten, eri ympäristöjä yhdistävien kampanjoiden toteuttaminen on nyt helpompaa kuin koskaan
Muutos vaikuttaa Panorama Shopping, Panorama Driver, Reach Panorama (lentoasema) ja Shopping Wall -kampanjoihin, joissa on aikaisemmin ollut korkeimmillaan 14 eri aineistokokoa.
Uniikeissa Signature-mainospinnoissa säilyy edelleen omat aineistokoot. The Rex -mainospinnan aineisto-ohjeistus muuttuu, kun mainospinta päivitetään entistäkin korkealaatuisemmaksi marraskuun lopussa. Tarkistathan aina ajankohtaiset aineisto-ohjeet verkkosivuiltamme »
Verkostotuotteiden neljä eri aineistokokoa:
Käytännön vaikutukset Shopping Wall ja Panorama -kampanjoihin
Jaa sisältö: