Olemme kuunnelleet toiveitanne – aineistokokojen määrä vähenee

 

Aineistokokomme mukautetaan media-alalla yleisesti käytössä oleviin kokoihin. Näin varmistamme, että mainontasi on aina yhteensopivaa, laadukasta ja helposti toteutettavissa eri medioihin.

Otamme käyttöön tv-mainonnastakin tutun 10 % marginaalin eli suojarajan, jonka alueelle ei tulisi sijoittaa tärkeää tietoa. Myös osa muista ulkomainostoimijoista hyödyntää jo samaa suojarajaa. Valtaosaan kampanjoista tarvitaan edelleenkin vain yksi aineistokoko (1080 x 1920 px).  

 

Valtakunnallisten, eri ympäristöjä yhdistävien kampanjoiden toteuttaminen on nyt helpompaa kuin koskaan

Muutos vaikuttaa Panorama Shopping, Panorama Driver, Reach Panorama (lentoasema) ja Shopping Wall -kampanjoihin, joissa on aikaisemmin ollut korkeimmillaan 14 eri aineistokokoa.

Uniikeissa Signature-mainospinnoissa säilyy edelleen omat aineistokoot. The Rex -mainospinnan aineisto-ohjeistus muuttuu, kun mainospinta päivitetään entistäkin korkealaatuisemmaksi marraskuun lopussa. Tarkistathan aina ajankohtaiset aineisto-ohjeet verkkosivuiltamme » 

 

Verkostotuotteiden neljä eri aineistokokoa: 

Aineisto-ohjeet-lokakuu

Käytännön vaikutukset Shopping Wall ja Panorama -kampanjoihin

 
 
1. Järjestelmämme päivitetään viikkojen 39 ja 40 aikana, jolloin aineisto-ohjeet voivat poiketa eri järjestelmien välillä. Ole yhteydessä kampanjasuunnitteluumme tai myyjääsi, mikäli haluat varmistaa juuri sinun kampanjaasi koskevan aineisto-ohjeistuksen. 
 
2. Maanantaina 7.10. ja sen jälkeen alkavissa kampanjoissa käytetään uutta aineisto-ohjeistusta ja 10 % marginaalia eli suojarajaa. Otathan etenkin uuden suojarajan huomioon suunnittelussa. 
 
3. Mikäli aineistonne ovat jo valmiina, aineistot voi toimittaa meille vuoden loppuun asti vanhan ohjeistuksen mukaisesti ja käsittelemme ne oikeankokoisiksi veloituksetta. Parhaan lopputuloksen varmistat käyttämällä uusia aineisto-ohjeita.