09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel kehittämässä digitaalista tulevaisuutta

Pitkään kasvussa ollut ulkomainonta digitalisoituu ennätysvauhtia. Clear Channel uskoo digitaaliseen tulevaisuuteen paitsi mainonnan kentällä, myös yhteiskunnassa yleisesti. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä näkeekin innovatiiviset mainonnan muodot osana modernin kaupunkikuvan rakentamista.

Clear Channel uskoo vahvasti digitaaliseen tulevaisuuteen

Clear Channel on vahvasti mukana digitaalisuuden kehittämisessä ja sen innovoinnissa. Sen vuoksi yhtiö on ollut rakentamassa digitaalista tulevaisuutta alan tapahtumissa, kuten Slushissa ja Ultrahackissa. Maaliskuussa 8.-9. päivä Clear Channel on pääyhteistyökumppanina GroupM:n järjestämässä NextM-foorumissa, joka kokoaa markkinoinnin ja mainonnan edelläkävijät pohtimaan muun muassa sisällön ja digitaalisuuden vaikutusta kuluttajakäyttäytymiseen.

- Haluamme osallistua mainosmedian kehittämiseen ja luoda innostavia ideoita tulevaisuuden digitaalisista mainosratkaisuista. NextM-foorumi tarjoaa upean mahdollisuuden tehdä yhteistyötä innovatiivisten yritysten ja alan edelläkävijöiden kanssa, kertoo myyntijohtaja Ville Bergman Clear Channel Suomi Oy:stä.

Päälavan Key Note -puhujaksi on kutsuttu Clear Channel Internationalin Chief Customer and Revenue Officer Stefan Lameire, aiheenaan “The Future of Media, Out of Home”. Breakout-puheenvuoron pitää Clear Channel Suomi Oy:n tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen aiheesta “The Power of Public Promise - How Advertising is Changing Urban Cities”.

Tulevaisuuden visioita ja isoja uutuuksia ensiesittelyssä

Esittelemme tapahtumassa kaksi uutta vaikuttavaa digitaalista mainosnäyttöä Helsingin keskustan avainpaikoilla. Ensimmäinen digitaalinen mainospinta on rakennettu Helsingin päärautatieasemalle, joka sijaitsee Suomen vilkkaimmalla paikalla. Toinen suuri lanseeraus on Pohjoismaiden suurin digitaalinen näyttö, joka rakentuu Helsingin Musiikkitalon seinälle syksyllä 2017.

Investoimme merkittävästi digitaalisiin mainosratkaisuihin ja niiden kehitykseen. Tulevaisuudessa kuluttajat tavoitetaan aiempaa tehokkaammin kodin ulkopuolisten digitaalisten kanavien kautta. Haluamme toimia edelläkävijöinä alalla ja täyttää asiakkaidemme tarpeet parhaalla mahdollisella tavalla. Suomi onkin digitaalisen ulkomainonan osalta Euroopan kärkimaita, kertoo toimitusjohtaja Timo Tammi Clear Channel Suomi Oy:stä.

Clear Channel Suomi Oy

Lisätietoja:
Ville Bergman, myyntijohtaja, Clear Channel Suomi Oy, p. 040 9002 830
Timo Tammi, toimitusjohtaja Clear Channel Suomi Oy, p. 050 5555 855

NextM-foorumi: http://nextm.io/finland/
Clear Channel Suomi Oy: http://clearchannel.fi/