29.5.2018 | Digitaalinen mainonta
Clear Channel laajentaa Turun mainosverkostoa entisestään
Kauppakeskusmedialle yhä vahvempi jalansija Turussa
Clear Channelin valtakunnallinen kauppakeskusmedia on laajentunut Turun suurimpaan kauppakeskukseen Hansaan, jossa vierailee vuosittain 12,5 miljoonaa kävijää. Turun kauppakeskuksiin sijoittuva moderni digitaalinen verkosto vahvistui jättikokoisella Shopping Wall-näytöllä. Näyttävä ja vaikuttava digitaalinen verkosto kattaa nyt entistä vahvemmin Turun talousalueen ja kuluttajat tärkeällä ostohetkellä.
Kauppakeskuksissa vietetään aikaa lähes ympäri vuorokauden ostosten ja oheispalvelujen parissa. Tutkimusten mukaan 60% kävijöistä viettää kauppakeskuksessa vähintään tunnin. Valtava digitaalinen mainospinta ostosympäristössä tarjoaa suuren huomioarvon ja mahdollistaa ainutlaatuisen tavan tavoittaa kuluttaja ostopäätöksen kannalta merkittävällä hetkellä.
Kauppakeskusmedian verkostoon kuuluu nyt jo lähes 400 digitaalista näyttöä 33 kauppakeskuksessa ympäri Suomen.
Lue lisää Shopping Walls ja Shopping Digital sarjoista>>
Clear Channelin digitaalinen verkosto kaupunkien keskustoissa on nyt vahvempi kuin koskaan
Turun kaupunkipyöräkausi polkaistaan käyntiin 1.5. Niin sanottujen ”Föli-Fillareiden” pääsponsorina toimii Viking Line. Turussa on 34 pyöräasemaa ja 300 kaupunkipyörää, joilla kaupungissa voi liikkua helposti ja ekologisesti paikasta toiseen. Asemaverkosto ulottuu Kupittaalta keskusta-alueen yli satamaan.
Clear Channel toimii kaupunkipyörien ja -asemien mainospaikkojen palveluntuottajana ja vastaa osaltaan kaupunkipyörien yksityisen rahoituksen hankinnasta. Kaupunkipyöräverkosto tukee mainiosti Clear Channelin visiota ”Where brands meet people”, sillä Clear Channelin tavoite on kehittää kaupunkiympäristöistä entistä viihtyisämpiä ja helpottaa kaupunkilaisten sekä turistien liikkumista.
Pyöräasemien yhteyteen, Turun keskeisimmille paikoille, rakentuu vaikuttava digitaalisten mainoslaitteiden verkosto. Clear Channelin Downtown Digital-verkosto laajenee kymmenellä näyttävällä 75” mainospinnalla, joiden toinen puoli on digitaalinen ja toinen Adshel-julistepinta. Turun digitaaliseen verkostoon sisältyy lisäksi kahdeksan 47” digitaalista mainospintaa keskustan vilkkaimmilla paikoilla.
Kaupunkipyörien uutuushuomioarvo sekä katutasoon parhaille paikoille sijoitetut pinnat tarjoavat mainostajalle korkealuokkaisen ja modernin tavan tavoittaa ja olla läsnä kuluttajien arjessa positiivisella tavalla. Digitaalisuus mahdollistaa näyttävien ja reaaliaikaisten kampanjoiden toteuttamisen.
Lue lisää Downtown Digital sarjoista >>
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
sales(a)clearchannel.fi
0207 312 010
Jaa sisältö: