09.2.2018 | Digitaalinen mainonta
Entistä näyttävämmin Tikkurilassa
Uusia pintoja Tikkurilaan
Digitaalinen verkostomme laajentuu - tällä kertaa Tikkurilassa. Uudistuneen kauppakeskus Dixin myötä myös me päivitimme
pintojemme määrää, ja toimme Dixiin kaksi uutta 55” Shopping Digitalia sekä pääovien väliin näyttävän 5,25m2 Spectacularin.
Tavoita liikkuvat kaupunkilaiset
Vantaan Tikkurila kehittyy jatkuvasti, ja uudistettu kauppakeskus on Suomen 9. suurin kävijämäärältään. Kauppakeskus kertoo sivuillaan,
että heillä on vuosittain kävijöitä jo lähes 10 miljoonaa. Vertailun vuoksi esimerkiksi uusitussa Tapiolan kauppakeskus Ainoassa kävi vuonna
2015 vain noin 2,4 miljoonaa ihmistä. Kehäradan vuoksi Tikkurila on Suomen toisiksi vilkkain rautatieasema, ja VR:n arvion mukaan sen kautta tulee matkustamaan jopa 15 miljoonaa ihmistä.
Dixistä on suora yhteys Tikkurilan asemalle ja junalaitureille, joten kauppakeskus on erittäin vilkas läpikulkuterminaali ja odotustila.
Yhteensä 12 näyttävää digitaalista pintaa takaavat, että viestisi huomataan.
Huomamatta pintamme eivät jää Tikkurilan ulkopuolellakaan, sillä Clear Channel on siellä, missä ihmisetkin.
Näymme kirkkaana keskellä ihmisvilinää kauppakeskuksissa, rautatieasemilla, kaduilla, sekä teiden varsilla.
Lue lisää mainosratkaisuistamme tästä tai kysy lisää myyjiltämme.
Jaa sisältö: